Nieuwe Cloud Service van Interactive Intelligence

Amsterdam, 11 december 2015 – Interactive Intelligence heeft PureCloud gelanceerd in de Benelux, een cloud service voor contact centers en klantcontact.

De leverancier van software en cloud service voor klantbetrokkenheid, communicatie en samenwerking richt zich met dit nieuwe platform op organisaties die hoge eisen stellen aan de technologische ondersteuning van hun klantcontact maar niet zwaar willen investeren in hardware, installeren en onderhoud.

PureCloud werkt op abonnementsbasis en kan zeer snel op maat worden ingericht. Het uitbreiden of afbouwen van gebruikers kan per individuele werknemer en de gewenste functionaliteit kan naar wens worden toegevoegd. Dit vertaalt zich in een oplossing die altijd precies past bij de organisatie, zowel qua omvang als qua functionele mogelijkheden.

Agile service
“Contact centers hebben in toenemende mate te maken met snel veranderende technologie en nog sneller veranderende eisen en verwachtingen van de klanten. Agile service is het sleutelwoord vandaag de dag: meebewegen met de klant”, geeft Jeroen Buis, Senior Product Manager van Interactive Intelligence aan. “Met PureCloud hebben zij een zeer betrouwbaar, innovatief en schaalbaar systeem beschikbaar waar en wanneer dat maar nodig is. En natuurlijk horen daar ook alle management tools bij als uitgebreide rapportages en quality monitoring.”

PureCloud Engage
PureCloud kent meerdere modules waarbij PureCloud Engage zich met name richt op de contact center functionaliteit met onder andere agile routing, spraakherkenning, opnames maken, rapportages, ondersteuning van outbound campagnes en integratie met crm-systemen.

De functionaliteit wordt continu uitgebreid en is dan direct beschikbaar voor de gebruikers.

De PureCloud-platform wordt geleverd via Amazon Web Services waardoor de betrouwbaarheid, stabiliteit, schaalbaarheid en veiligheid gegarandeerd zijn.

Voor meer informatie over PureCloud: http://www.inin.com/solutions/pages/engage.aspx

===

Over Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) is wereldwijd leverancier van software en cloud services op het gebied van collaboration, communications en customer engagement. Met een geschiedenis van 21 jaar als ‘industry firsts’, 100+ patenten en met meer dan 6.000 wereldwijde klant implementaties, biedt Interactive Intelligence unieke alternatieven en oplossingen voor zowel ‘start-ups’ als de grootste organisaties. De organisatie is gestart in 1994 en heeft meer dan 2,000 werknemers wereldwijd. Het Benelux-kantoor is gevestigd in Amsterdam. www.inin.com/nl