Teeuwissen ontstopt met de Field Mobility Suite van Sigmax

De rioolreinigingsexperts van Teeuwissen Rioolreiniging gaan dit jaar nog werken met de Field Mobility Suite van Sigmax. Circa 100 professionals registreren met deze oplossing hun werkzaamheden digitaal waardoor het bedrijf uit Huizen voorgoed vaarwel zegt tegen de papieren werkbonnen.

Schoon te werk
De medewerkers van Teeuwissen zijn elke dag verantwoordelijk voor reiniging, aanleg, onderhoud en inspectie van riolen en rioolgemalen. Omdat de monteurs eerder met pen en papier werkten waren bonnen regelmatig onleesbaar, vervuild of raakten de bonnen kwijt. Straks registreren monteurs hun werkzaamheden met de Field Mobility Suite wat draait op het Android platform. Hierdoor zijn gegevens eenvoudig geregistreerd en gaan er geen gegevens verloren.

Integratie met ERP pakket
De Field Mobility Suite is een standaard oplossing die –door middel van configuratie- is aan te passen op werkprocessen van de monteurs. Hierdoor is het mogelijk om alle monteurs taken op dezelfde manier te laten registreren, waarbij het proces wat ze moeten doorlopen per taak verschillend kan zijn.  Zo is de registratie van een rioolreiniging bijvoorbeeld anders dan die van een rioolinspectie wat nu met de Field Mobility Suite wordt uitgevoerd. Teeuwissen werkt met het ERP pakket Enwis. Dit pakket is specifiek ontwikkeld voor de afvalbranche en omdat de Field Mobility Suite hier naadloos mee integreert, zijn de gegevens real-time inzichtelijk. Dit betekent ook dat vanuit het ERP pakket foto’s en tekeningen verstuurd kunnen worden naar de monteur, en dat de monteur direct foto’s terug kan sturen naar de binnendienstmedewerkers.

Noot voor de redactie (niet voor publicatie)
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Danielle Steffens, Marketing & Communications. Telefoon: +31 (0)53 480 3100, e-mail: d.steffens@sigmax.nl

Over Sigmax
Sigmax helpt professionals een stuk efficiënter en prettiger te werken. We richten ICT infrastructuren in en ontwikkelen innovatieve software voor zakelijke gebruikers: op tablets, handhelds en smartphones. Sigmax mobiele oplossingen voor de handhaving – en toezichtstaken van gemeenten en politie vinden internationale erkenning, hebben meerdere prijzen gewonnen en zijn de basis voor markleiderschap in verschillende segmenten. Tot de klantenkring behoren bedrijven als Bosch, Carglass, Schiphol, ProRail, Connexxion, GVB, ruim 80 Nederlandse en Belgische gemeenten & politiekorpsen, waaronder het KLPD.

Meer informatie: www.sigmax.nl

Over Teeuwissen
Met ruim 160 vakbekwame medewerkers weet Teeuwissen Rioolreiniging bij talloze particulieren, bedrijven, waterschappen en woningcorporaties door heel Nederland rioleringsproblemen te voorkomen en verhelpen. Teeuwissen Rioolreiniging is ISO en VCA gecertificeerd en werkt met oog voor het milieu.

Meer informatie: www.teeuwissen.com