Logitech introduceert Logi CREATE: eerste accessoires voor iPad Pro, ontworpen in samenwerking met Apple

Krijg meer gedaan met Logi CREATE voor iPad Pro

Leusden, 11 november 2015 - Logitech introduceert de Logi CREATE Backlit Keyboard Case met Smart Connector en de Logi CREATE Case met Any-angle Stand voor de iPad Pro. Deze twee accessoires zijn in samenwerking met Apple ontworpen en sluiten perfect aan bij de stijl en het design van de nieuwe iPad Pro. De Logi CREATE Keyboard Case is het eerste third-party toetsenbord op de markt, dat gebruikmaakt van Apple’s nieuwe Smart Connector. Hierdoor is het niet langer nodig het toetsenbord zelf in te schakelen, te verbinden of op te laden.

“De iPad Pro biedt in combinatie met iOS 9 nieuwe manieren om te creëren, te werken en te spelen op een tablet”, zegt Andy Hoekstra, Country Manager Benelux bij Logitech. “Met dit in ons achterhoofd hebben we nauw met Apple samengewerkt om Logi CREATE te ontwerpen en zo nog meer mogelijkheden te bieden. Het resultaat is een functionele en stijlvolle case, het beste toetsenbord voor de iPad dat we tot nu toe hebben ontwikkeld. Elk detail is zo ontwikkeld dat het een perfecte aanvulling is op de iPad Pro. Van de compatibiliteit met de Apple Smart Connector tot de kleur en afwerking van het toetsenbord.”

De Logi CREATE-producten bieden een dunne en lichte bescherming voor zowel de voor- als achterkant van de iPad Pro. De strak geweven, hoogwaardige stof biedt bescherming tegen plotseling stoten, krassen en morsen.

Logi CREATE Backlit Keyboard Case met Smart Connector
De Logi CREATE Backlit Keyboard Case is ontworpen om perfect te werken met Apple’s nieuwe Smart Connector. Dit zorgt voor naadloze communicatie tussen de iPad Pro en het toetsenbord. Dankzij het gebruik van Smart Connector wordt het Logi CREATE-toetsenbord automatisch ingeschakeld en veilig verbonden met de iPad Pro, zodra deze in de type-positie wordt geplaatst. Er is geen Bluetooth-koppeling nodig. Omdat het toetsenbord wordt gevoed door de iPad Pro, hoeft je er niet meer aan te denken het toetsenbord op te laden.

De Logi CREATE Backlit Keyboard Case is ontworpen om de productiviteit te verhogen. Het toetsenbord is voorzien van full-size 19 mm toetsen, instelbare achtergrondverlichting en een intuïtieve indeling. Gebruikers profiteren zo optimaal van de voordelen van de grote werkruimte van de iPad Pro en de nieuwe functies van iOS 9. De iOS-sneltoetsen zorgen ervoor dat favoriete apps binnen handbereik zijn. Hierdoor kun je zoekfuncties activeren en media beheren, zonder je handen van het toetsenbord te halen. De case biedt twee standen en daarmee twee kijkhoeken, waardoor je het grote scherm van de iPad Pro optimaal kunt benutten tijdens het plaatsen van een update, het bekijken van video’s of wanneer je met het Apple Pencil notities maakt. De Logi CREATE Backlit Keyboard Case is beschikbaar voor een adviesprijs van 149,99 euro. In Nederland is het toetsenbord beschikbaar met layout configuratie van het Verenigd Koninkrijk.

Logi CREATE Protective Case met Any-angle Stand
De Logi CREATE Protective Case met Any-angle Stand is in elke situatie te gebruiken. De flexibele standaard van de case beschikt over een verborgen scharnier dat de iPad Pro stevig in de perfecte kijkpositie houdt, binnen een hoek van 60-graden. Plaats de iPad Pro rechtop om comfortabel video’s te bekijken of bijna plat voor het schetsen met Apple’s Pencil. Voor elke activiteit of elk type werk is er een geschikte hoek. De Logi CREATE beschermt de voor- en achterkant van de iPad Pro zonder extra omvang of gewicht toe te voegen. De Logi CREATE Protective Case met Any-angle Stand is beschikbaar voor een adviesprijs van 79,99 euro.

Beschikbaarheid
De Logi CREATE Backlit Keyboard Case en de Logi CREATE Protective Case met Any-angle Stand zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren waaronder zwart, rood en blauw. Beide producten zijn naar verwachting vanaf november online en in de Apple-winkels beschikbaar, vanaf het moment waarop de iPad Pro beschikbaar is. Kijk voor meer informatie op www.logitech.com/nl-nl/home, onze blog of ons Twitter-kanaal.

---------

Over Logitech
Logitech ontwerpt producten die een alledaagse plek hebben in het leven van mensen en hen verbindt met de gewenste digitale ervaring. Logitech is meer dan 30 jaar geleden begonnen met het verbinden van mensen door middel van computers. Nu ontwerpt Logitech producten die mensen bij elkaar brengt door middel van muziek, gaming, video en computing. Logitech International is opgericht in 1981 en genoteerd aan de beurs in Zwitserland onder LOGN en in Noord-Amerika aan de NASDAQ onder LOGI. Voor meer informatie kijk op: http://www.logitech.com/nl-nl/home.

Whizpr
Renée Rijken / Julien Harbers / Daphne Groenhard
E. logitech(at)whizpr.nl

Logitech Nederland
Jordy Kroeze
Marketing Manager Benelux (Tablet, Gaming, Core en Harmony)

Consumenten
Logitech-klanten kunnen met hun vragen terecht bij de Logitech Klantenservice via telefoonnummer 020 200 8432. Zij helpen u graag verder.