Jørgen van Maanen nieuwe Senior Consultant Informatiebeveiliging bij Sincerus

Sincerus heeft per 1 oktober Jørgen van Maanen (49) aangesteld als Senior Consultant Informatiebeveiliging. Jørgen heeft ruim vijftien jaar ervaring op het gebied van informatiebeveiliging. Hij is onder meer werkzaam geweest bij de gemeente Deventer en binnen het samenwerkingsverband bedrijfsvoering Deventer, Olst-Wijhe en Raalte. Als Senior Consultant gaat Jørgen zich bezighouden met vraagstukken van klanten op het gebied van informatiebeveiliging en hen helpen een passende oplossing in te voeren.

De afgelopen tien jaar hield Jørgen zich voornamelijk bezig met het signaleren van ontwikkelingen en trends op het gebied van informatiebeveiliging, het opstellen en evalueren van beleid, het toetsen van voorstellen en het uitvoeren van risicoanalyses. Jørgen heeft een grote kennis van ICT-mogelijkheden en zet deze kennis in om te anticiperen op ontwikkelingen en met een pragmatische aanpak te komen.

“Jørgen is met zijn brede ICT-kennis en zijn ruime ervaring binnen (semi)overheden, een van onze kernmarkten, een goede aanvulling voor ons team”, aldus Peter Westerveld, directeur bij Sincerus.

Jørgen van Maanen

Over Sincerus Consultancy
Sincerus Consultancy is een onafhankelijk consultancybedrijf op het gebied van informatiebeveiliging. De consultants van Sincerus helpen organisaties, ongeacht hun schaalgrootte of technische infrastructuur bij het implementeren en borgen van het gewenste niveau van beveiliging door middel van analyses, advies, training en begeleiding. Daarbij gaat veel aandacht uit naar de menselijke factor, die vaak een cruciale rol speelt bij het ontstaan van beveiligingsincidenten. Sincerus Consultancy is volledig onafhankelijk en combineert diepgaande vakinhoudelijke expertise met een no-nonsense cultuur en korte organisatorische lijnen. Analyses en adviezen zijn daardoor altijd kort, krachtig, objectief en helder. Bezoek voor meer informatie: http://www.sincerus.nl en http://www.cybermonitor.nl

Voor verdere persinformatie, fotomateriaal of een interview kunt u contact opnemen met LEWIS PR:
E-mail: sincerus@lewispr.com

Voor verdere algemene informatie kunt u contact opnemen met Peter Westerveld, algemeen directeur Sincerus Consultancy:
E-mail: peter.westerveld@sincerus.nl