Datum: (1079 dagen oud)
PR: INFLUX PR

VeliQ realiseert doorstart

Barendrecht, Nederland, 9 oktober 2015 - VeliQ, aanbieder van het cloud-gebaseerde Mobile Service Platform, heeft na een korte onderhandelingsperiode met succes een doorstart gerealiseerd zodat de dienstverlening naar de partners van VeliQ en hun klanten is gewaarborgd.

CEO van VeliQ Ron van Bijsterveld bevestigt een consortium van IT-investeerders bereid te hebben gevonden om een doorstart mede mogelijk te maken: “Met deze investering verzekeren we ons niet alleen van een succesvolle doorstart en continuïteit, maar ook van een partner met de ervaring en middelen om onze verdere groei en ambitieuze roadmap te realiseren.”

Het investeerderscollectief is verheugd met de investering in VeliQ. “De investering in het unieke platform van VeliQ sluit perfect aan bij ons bestaande portfolio en onze visie op de werkplek van de toekomst,” aldus vertegenwoordiger Rein Hoogland. Ook vanuit de markt wordt positief op de doorstart gereageerd. "Wij zijn verheugd te horen dat VeliQ met een sterk management, krachtige investeerders en een heldere roadmap de toekomst kan omarmen. Wij hebben enorm veel vertrouwen in alle betrokken partijen en de nieuwe investeerders. Wij verwachten dat de dienstverlening naar onze klanten hiermee alleen maar beter gaat worden", reageert René Oldenbeuving, Managing Director bij Cloud- en telecomleverancier INTO.

Over VeliQ
Cloudservices veranderen de manier waarop organisaties werken razendsnel en mobiele apparatuur wordt steeds populairder op de werkplek. VeliQ biedt Managed Service Providers, distributeurs, operators en telecomresellers de mogelijkheid om de vele kansen die daarmee ontstaan maximaal te benutten. Dankzij VeliQ kunnen partners de juiste mix van connectiviteit, hardware, cloudapplicaties en hun eigen toegevoegde waarde verkopen en beheren van begin tot eind: van marketing via sales, inkoop en operations tot financiën.

Via het cloudplatform van VeliQ verkopen en beheren partners unieke en complete mobiele werkplekken. Daarmee voorzien ze hele sectoren, organisaties en werknemers van de mobiele werkplek van de toekomst, waarmee ze overal en altijd kunnen werken met ieder apparaat. VeliQ heeft vestigingen in Nederland, Duitsland en de Verenigde Staten en werkt met ruim 100 partners om overal ter wereld zijn services te leveren aan duizenden bedrijven. Ga voor meer informatie naar: www.veliq.com

Opmerking voor de redactie:
Neem voor meer informatie contact op met:

VeliQ
Ron van Bijsterveld