Verint en Vidyo slaan handen ineen voor integratie van videobellen in omnichannel customer engagement centers

Combinatie van oplossingen helpt organisaties compliant te zijn en customer experience te verbeteren

Amsterdam, 27 augustus 2015Verint® Systems, Inc. (Nasdaq: VRNT) en Vidyo, Inc. – toonaangevend leverancier van betaalbare cloudtechnologie voor visuele communicatie – slaan de handen ineen en introduceren videobellen in het moderne customer engagement center. Dankzij de samenwerking hebben bedrijven meer inzicht in klantinteracties door de integratie van videobellen via het VidyoWorks™ -platform met de customer engagement- en voice recording-oplossingen van Verint (beide onderdeel van het bredere customer engagement optimization-portfolio van het bedrijf).

Verint Engagement Management™ helpt – in combinatie met het VidyoWorks-platform – video-interacties mogelijk te maken tussen klanten en servicemedewerkers. De oplossing van Verint zorgt voor consistente, complete en contextuele dienstverlening. Het VidyoWorks-platform bestaat uit videosamenwerkingssoftware die consistente videocommunicatie in HD-kwaliteit biedt op alle consumenten-devices via internet en mobiele 3G/4G/LTE-netwerken. De engagement management-oplossing van Verint combineert de voordelen van interactieondersteuning door kennis en verbeterde customer engagement met video-interacties.

De oplossing van VidyoWorks is ook eenvoudig te integreren met de infrastructuur, applicaties en workflows binnen een organisatie. De voice recording-software van Verint maakt fulltime en compliance recording mogelijk, wat contactcenters helpt de operationele effectiviteit te vergroten en de afhankelijkheid te verkleinen, en te voldoen aan marktrichtlijnen. De combinatie van voice recording en video kan bijdragen aan een verbetering van de bedrijfsprestaties en de algehele customer experience.

“De opmars van video in het contactcenter creëert nieuwe, spannende mogelijkheden op het gebied van customer engagement”, zegt Nancy Treaster, senior vicepresident en General Manager Strategic Operations van Verint Enterprise Intelligence Solutions™. “We zijn erg enthousiast over de samenwerking met Vidyo, waarmee we onze gezamenlijke klanten veilige, betrouwbare oplossingen kunnen bieden, die de service delivery vergroten, nieuwe mogelijkheden voor up- en cross-selling creëren, en de agent- en operationele productiviteit verhogen.”

“Vidyo kijkt ernaaruit Verint-klanten te voorzien van de technologie die nodig is om visual enablement onderdeel te maken van hun customer engagement-strategie”, zegt Eran Westman, CEO van Vidyo. “Integratie van Vidyo met de toonaangevende technologie van Verint minimaliseert de grenzen voor wat betreft adoptie van video in het customer engagement center door de inzet ervan eenvoudiger, sneller en betaalbaarder te maken.”

Over Vidyo, Inc.
Vidyo levert producten en een platform voor videosamenwerking, waarmee bedrijven eenvoudiger en beter communiceren met hun klanten en collega’s. Het VidyoWorks –platform en de API’s maken videodiensten mogelijk in applicaties, op telefoons, laptops en opkomende IoT-devices zoals smart glasses en drones – een breed ecosysteem van oplossingen. Het bedrijf heeft meer dan honderd patenten, een disruptive architectuur, en levert de meest betrouwbare, schaalbare en betaalbare videoconferencing- en clouddiensten die er zijn. Meer informatie is te vinden op www.vidyo.com en op het blog, of volg Vidyo op Twitter en op Facebook.

Veel van de Vidyo-producten en -features hier beschreven, bevinden zich in verschillende ontwikkelingsfasen en worden aangeboden op basis van when-and-if. De Vidyo-productplannen, -specificaties en -beschrijvingen worden alleen ter informatie gegeven en kunnen veranderd worden zonder aankondiging vooraf, en worden verstrekt zonder enige vorm van garantie, expliciet dan wel impliciet. Vidyo behoudt zich het recht voor te allen tijde toekomstige productplannen te wijzigen.

Het VIDYO-logo is een geregistreerd handelsmerk van Vidyo, Inc., VIDYO en de handelsmerken van de VIDYO-productfamilie zijn handelsmerken van Vidyo, Inc. en de andere handelsmerken hier genoemd, zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.

Over Verint Systems, Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) loopt wereldwijd voorop in het leveren van Actionable Intelligence®-oplossingen. Actionable Intelligence is essentieel in een dynamische wereld van enorme informatiegroei. Het geeft organisaties essentiële inzichten en stelt beleidsmakers in staat te anticiperen, te reageren en actie te ondernemen. De Actionable Intelligence-oplossingen van Verint helpen organisaties drie belangrijke uitdagingen aan te pakken: optimalisatie van customer engagement, security intelligence en fraud, risk en compliance. Meer dan tienduizend organisaties in ruim 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100-bedrijven – vertrouwen op de Verint-oplossingen voor het verbeteren van hun prestaties en het veiliger maken van de wereld.

Ga voor meer informatie naar: www.verint.com.

### Noot voor redactie ###

Bij vragen of interviewverzoeken neemt u contact op met:

Progress Communications
Ruud Berendsen, PR Consultant