Smartverzekerd introduceert de SmartWatchverzekerd polis

Klanten kunnen hun nieuwste gadget tegen gebruikschade en diefstal beschermen

Bodegraven, 21 Juli 2015

Smartverzekerd introduceert onder haar label SmartWatchverzekerd een nieuw beschermingsproduct voor wearables. Hiermee kunnen klanten hun nieuwste gadget beschermen tegen gebruikschade en diefstal.

Nu de Apple Watch vanaf 17 Juli in Nederland leverbaar is, blijkt dat er behoefte in de markt is voor een dergelijk product. Afgelopen jaar werden er al 4,6 miljoen wearables verkocht, zoals smartwatches. Deze ‘slimme’ wearables vinden steeds meer hun weg richting de werkvloer. De verwachting is dat dit jaar het jaar van de wearables moeten worden. Het is afwachten hoe ‘connected’ al deze apparaten worden en wat de impact is voor b.v. databeveiliging in de organisatie. Wearables zijn hip en handig, maar omdat ze ook persoonlijke informatie over de ‘drager’ verzamelen, zijn ze een interessant doelwit.

Welke mogelijkheden biedt SmartWatchverzekerd?
Via in Nederland gehuisveste first-class verzekeringsmaatschappijen, die zijn aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening, bieden wij verzekeringsproducten aan met wereldwijde dekking. Door een volledig digitaal proces is uw klant direct verzekerd!.

• De scherpste tarieven in de markt!
  • De meest uitgebreide dekking!
  • Eigen repair service!
  • Voor smartphones, tablets, notebooks, VoiP-apparatuur en Wearables!

Bent u geïnteresseerd in onze dienstverlening? Neem dan contact met ons op voor meer informatie of vul het dealerregistratieformulier in op www.smartverzekerd.nl

Over smartverzekerd.nl
Smartverzekerd.nl is een online transactieplatform ten behoeve van de distributeurs die hun klanten willen ‘ontzorgen’ en voorzien van uitgebreide beschermingsmogelijkheden.

Een vraag?
Neem bij vragen contact op met een medewerker 085 - 028 28 28 of vul ons contactformulier in.

Smartverzekerd
2410 AB Bodegraven