SevOne: Next Generation Performance Management

Network Monitor: Speed, Scale and Simplicity

Hoofddorp, 30 oktober 2014. Als leverancier van Netwerk Monitor oplossingen, levert SCOS Software SevOne, 's werelds meest schaalbare performance monitoring platform. Gebruikers van SevOne zijn o.a. Comcast, CSC, Vodafone, Verizon, Xerox, BNP Paribas, Morgan Stanley, HBO, Google, UBS, Zurich, Goodyear, Merck etc.
De oplossing is geschikt voor kleine tot zeer grote Enterprise Big Data netwerken.

SevOne biedt een alles-in-één monitoring oplossing die proactief waarschuwt voor performance-problemen, waardoor klanten potentiële problemen kunnen voorspellen en vroegtijdig oplossen.

SevOne biedt 's werelds snelste (één seconde polling) en meest schaalbare IT monitoring en rapportage platform, geleverd als 'all-in-one' appliance, die ondersteuning biedt bij het ??opsporen en voorkomen van prestatieproblemen voordat ze van invloed zijn op de bedrijfsvoering. SevOne bedacht een eigen, next-generation distributed technology, genaamd de SevOne Cluster™. Deze technologie combineert de principes van  peer-to-peer sharing met de analyse van big data. Zo kunnen miljoenen netwerkelementen gemakkelijk worden samengebracht en in één oogopslag zichtbaar zijn voor de gebruiker. Honderden klanten, waaronder de top kabelmaatschappijen, service providers van draadloze en vaste netwerken en de top instellingen in de financiële dienstverlening vertrouwen hun werkzaamheden toe aan SevOne.

Free Version: SCOS heeft een volledig werkende Virtual Appliance versie van SevOne beschikbaar voor het monitoren van maximaal 1000 objecten, deze kan men via de website van SCOS (www.scos.nl) of hier downloaden

Voor meer inlichtingen:
SCOS Software bv