Konica Minolta organiseert showroom-event in Amsterdam

Amsterdam, 30 september 2014 – Konica Minolta Business Solutions Nederland BV organiseert op 7 oktober een ‘Instant Performance’-event op het hoofdkantoor in Amsterdam. De focus van het evenement ligt op de nieuwste digitale printtechnologieën en ontwikkelingen die de efficiëntie binnen organisaties verbeteren. Tijdens het evenement wordt de productiviteit van de printsystemen en software-oplossingen aan printdienstverleners, CRD’s en andere printprofessionals getoond. Aan de hand van presentaties wordt er verder ingegaan op de mogelijkheden die productieprinters bieden voor bedrijfsontwikkeling en -optimalisatie.

Tijdens het showroom-event worden de bizhub PRESS C1100 en bizhub PRESS 2250P gepresenteerd. Dit zijn Konica Minolta’s snelste productieprinters voor kleur en zwart-wit. De systemen leveren een hoge afdrukkwaliteit en productiviteit en zijn zeer betrouwbaar. Met de systemen kunnen printopdrachten van hoge volumes snel en efficiënt worden verwerkt.

Daarnaast geven diverse experts van Konica Minolta presentaties over het Digital1234-concept, het Konica Minolta Business Development-programma, en de PROKOM-gebruikersgroep. Jos Burgers, auteur van diverse managementboeken geeft tevens een presentatie over de beste manier om met klanten om te gaan. Verder zijn partners zoals EFI, CREO, Objective Lune en Direct Smile aanwezig. Zij gaan in op onderwerpen, zoals orderverwerking en -voorbereiding (web-to-print), kleurenbeheer, workflow management en controller-technologieën.

“Klanten hebben steeds specifiekere wensen als het gaat om productieprinters”, aldus Erik Klute bij Konica Minolta. “Om hieraan te voldoen hebben commerciële drukkers en printdienstverleners betrouwbare en snelle systemen nodig die maximaal presteren op alle vlakken. Daarnaast is het belangrijk deze systemen te integreren in efficiënte workflows om bedrijfsprocessen te optimaliseren.”

Datum: 7 oktober 2014
Tijd: 13:00 uur tot 17:00 uur
Kosten: Geen
Locatie: Konica Minolta hoofdkantoor, Hoogoorddreef 9 in Amsterdam