Global Knowledge start ‘EXIN Eindejaarsrally’

Utrecht, 30 september 2014 – Global Knowledge start op 1 oktober met de ‘EXIN Eindejaarsrally’: een korte maar krachtige sprint om te proberen een nieuw record te vestigen in het aantal verkochte EXIN examens.

Als training provider van het EXIN portfolio levert Global Knowledge Best Practice opleidingen op het gebied van onder meer Servicemanagement, Projectmanagement, Applicatiemanagement, Informatiemanagement, Cloud en Security. Trainingen waarbij examens van EXIN worden afgenomen zijn bijvoorbeeld ITIL®, PRINCE2®, ITSM en ISO27002.

“We zijn zo dicht bij een all-time-high aantal verkochte EXIN examens, dat we nu ook echt dit record willen realiseren”, vertelt Piet Hompus, algemeen directeur Global Knowledge Benelux. “We streven er altijd naar om onze klanten te voorzien van de beste trainingservaringen en, daar waar mogelijk, een cursus af te sluiten met een onafhankelijk examen. EXIN is het exameninstituut waar Global Knowledge nauw mee samenwerkt. De jaarlijks groeiende aantallen verkochte EXIN examens bewijzen ons gelijk.”

Om de klanten ook mee te laten delen in ons succes, start Global Knowledge de EXIN Eindejaarsrally. Gedurende het 4de kwartaal van 2014 ontvangen examenkandidaten 25% korting op alle EXIN gerelateerde examens. Voorwaarde hierbij is dat het examen voorafgegaan dient te zijn van een cursus.

Over Global Knowledge
Global Knowledge is de grootste onafhankelijke aanbieder van bedrijfstrainingen voor IT en management professionals. De onderneming levert een breed spectrum aan praktijk- en theoriecursussen voor IT'ers en projectmanagers. De trainingen kunnen in diverse leermethodieken worden aangeboden – klassikaal in eigen opleidingscentra of op locatie bij de klant en via Internet. Global Knowledge heeft computerondernemingen, profit-, non-profitorganisaties en overheidsinstellingen geholpen kennis en kunde om te zetten in hogere productiviteit van medewerkers, klanten en distributiepartners.

Global Knowledge werd in 1995 opgericht en telt wereldwijd meer dan 1200 medewerkers. De onderneming heeft haar hoofdkantoor in het Amerikaanse Cary, North Carolina en is eigendom van de Amerikaanse investeringsmaatschappij Mid Ocean Partners. In Nederland heeft Global Knowledge vestigingen in Amsterdam, Drachten, Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein, Rotterdam, Zoetermeer en Zwolle.

Ga voor meer informatie naar www.globalknowledge.nl

Over Exin
EXIN is al 30 jaar de betrouwbare partner voor organisaties en professionals overal ter wereld bij het vaststellen en certificeren van ICT competenties. EXIN biedt innovatieve certificering die aansluiten bij marktontwikkelingen. Twee miljoen professionals hebben inmiddels een EXIN examen of assessment afgelegd in 125 landen in meer dan 20 talen. Onafhankelijk onderzoek toont aan dat klanten en partners de dienstverlening en kwaliteit van EXIN zeer hoog waarderen.

Voor meer informatie: www.exin.com

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Global Knowledge
Dick Goettsch