SoundCloud nu beschikbaar op Sonos

Betaversie vandaag beschikbaar voor Sonos-gebruikers wereldwijd

Hilversum, 10 juli 2014 - De muziek waar je van houdt en de muziek die je wilt ontdekken; daar wil je eenvoudig en altijd toegang tot hebben. Hoe dichter wij je kunnen brengen bij alle muziek ter wereld, hoe dichter we bij onze missie komen om de beste muziekervaring bij jou thuis te creëren. Vandaag komen we een stap dichter bij het vervullen van deze belofte met de verwelkoming van een nieuwe Sonos-partner: SoundCloud.

SoundCloud stelt miljoenen luisteraars ter wereld in staat om originele muziek te ontdekken, te verbinden met anderen en hun eigen muziek te delen – van onbekende artiesten die hun eerste demo’s in elkaar draaien vanaf de zolderkamer tot bands die hun nieuwe single exclusief op dit platform lanceren. Maar ook podcast-makers, comedians, nieuwsbronnen en nog veel meer zijn te vinden op SoundCloud. Dankzij de samenwerking brengen we je dichter dan ooit bij de grootste community van muzikale creatievelingen ter wereld. En daar luister je naar op de manier die jij wilt.

Wereldwijd verbonden met een wereld van muziek – nu op Sonos
Met SoundCloud bieden we Sonos-gebruikers overal een daadwerkelijk wereldwijde muziekervaring. Iedereen is verbonden en creëert gezamenlijk een unieke, steeds verder uitbreidende muziek- en audiobibliotheek.

Originele muziek van artiesten en andere creatievelingen – bij jou thuis op de manier zoals het is bedoeld
SoundCloud-gebruikers uploaden elke minuut gezamenlijk twaalf uur muziek en audio. Daarmee breidt Sonos jouw muzikale wereld nog verder uit. De muziek op SoundCloud is niet langer beperkt tot computerboxen, maar beschikbaar via de hifi-speakers van Sonos in miljoenen huishoudens.

Eenvoudig ontdekken zonder beperkingen
Doordat de steeds groter wordende SoundCloud-bibliotheek vol nieuwe en bestaande muziekmakers nu beschikbaar is op Sonos, ontdek je eenvoudig muziek en audio die nergens anders beschikbaar is. Met Universal Search in de nieuwe Sonos Controller-app vind je nummers van je favoriete artiesten op SoundCloud waar je het bestaan niet eens van wist.

Probeer de gratis service (bèta) van SoundCloud nu uit op Sonos door naar ‘meer muziek’ te gaan in de nieuwe Sonos-app. Duik daar in een wereld van nieuwe muziek.

Meer informatie over deze en alle andere muziekdiensten op Sonos: http://sonos.soundcloud.com/

LVTPR
Bob Winckels / Noelle de Boer