ERP software Odisy van PST Business Services overgenomen door Pantheon Automatisering

Nadat PST Business Services 13 jaar lang support heeft geleverd voor het softwarepakket Odisy, is dit vanaf 1 juli 2014 overgenomen door Pantheon Automatisering. Odisy is een ERP-pakket met een jarenlange staat van dienst. De software en de support worden nu geleverd door Pantheon Automatisering.

Udo Bonjernoor is medegrondlegger van de software en is in dienst getreden bij Pantheon Automatisering. Hij zal ook in de toekomst verbonden blijven aan Odisy. Klanten houden hierdoor een bekend aanspreekpunt en zo blijft de kwaliteit van het product en de bijbehorende support gewaarborgd.

Breed scala aan software
Pantheon Automatisering biedt vele soorten softwarepakketten aan en heeft decennia lang ervaring met de automatisering van bedrijfsprocessen. De overname van Odisy is de volgende in een reeks van uitbreidingen. Door te investeren in een breder aanbod en in kwalitatief goede producten kunnen klanten in de toekomst nog beter worden geholpen bij al hun automatiseringsvraagstukken.

Pantheon Automatisering BV
K.R. Poststraat 101-2