Good Technology presenteert Online Mobile Workflow Builder

De site geeft snel inzicht welke ‘veilige mobiele workflows’ beschikbaar zijn en welke ISV-leveranciers een beschikbare oplossing bieden

Amsterdam, 10 juli 2014 – Good Technology™, expert in mobiele beveiliging, introduceert de Mobile Workflow Builder voor het bedrijfsleven. De site maakt het mogelijk voor organisaties om eenvoudig en efficiënt zakelijke mobiele apps te selecteren. De apps kunnen worden ingezet binnen zakelijke processen en zorgen voor nieuwe mogelijkheden van mobiel werken.

Good Online Workflow Builder biedt IT-leveranciers en bedrijven de mogelijkheid om hun eigen mobiele workflows samen te stellen. Hierbij worden ze ondersteund door bestaande, door Good beveiligde, mobiele apps en kunnen organisaties op maat gemaakte apps samen met Good ontwikkelen en uitrollen. Door apps van externe partijen in te zetten die organisaties al hebben, kunnen ze productiviteit en samenwerking verbeteren en zorgen voor meer betrokkenheid bij medewerkers, klanten en partners.

“In 2015 worden er vier keer zoveel mobiele apps ontwikkeld dan traditionele apps voor de PC”, zegt Richard Marshall, Research Director bij Gartner. “Voordat organisaties worden ondergesneeuwd door de vraag naar mobiele apps, moeten ze nu al plannen gaan maken rondom deze veranderingen.”

“Mobiele apps zorgen ervoor dat zakelijke processen eenvoudig kunnen worden aangepast en verminderen kosten”, zegt Michael Maas, Vice President EMEA North. “De Good Online Workflow Builder maakt inzichtelijk welke apps beschikbaar zijn om mobiel werken te stimuleren en versnellen. Een voorbeeld hiervan is het aanpassen van een pdf-document. Dankzij de ISV-partners van Good kan een pdf-bestand bijvoorbeeld sneller aangepast, ondertekend en opgeslagen worden binnen SharePoint dan op een laptop. Dit zorgt voor minder papiergebruik en meer productiviteit en gebruikersgemak.”

Het volledige Engelstalige bericht is hier te lezen.

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Good Technology
Good Technology, marktleider op het gebied van beveiligde mobiliteit, biedt bedrijven en overheidsinstellingen wereldwijd mobiele beveiligingsoplossingen binnen de volledige mobiele levenscyclus. De oplossingen van Good bestaan uit een suite van collaboratie-applicaties, een beveiligd mobiel platform, mobile device management, unified monitoring, management en analyse, applicaties voor derde partijen en een partner-ecosysteem. Meer dan 5.000 organisaties in 184 landen gebruiken oplossingen van Good Technology, waaronder ruim vijftig van de FORTUNE 100™ bedrijven. Kijk voor meer informatie op: www.good.com.

Statements concerning future prospects, business outlook, and product availability and plans are forward looking statements that involve a number of uncertainties and risks. This information is intended to outline our general product direction and it should not be relied upon in making purchasing decisions. It is not a commitment, promise or legal obligation to deliver any material, code or functionality and the development, release and timing of any features or functionality described for our products remains at Good's sole discretion.

©2014 Good Technology Corporation and its related entities. All use is subject to license terms posted at www.good.com/legal. All rights reserved. GOOD, GOOD TECHNOLOGY, the GOOD logo, GOOD FOR ENTERPRISE, GOOD FOR GOVERNMENT, GOOD FOR YOU, GOOD DYNAMICS, SECURED BY GOOD, GOOD MOBILE MANAGER, GOOD CONNECT, GOOD SHARE, GOOD TRUST, GOOD VAULT, and GOOD DYNAMICS APPKINETICS are trademarks of Good Technology Corporation and its related entities. All third-party trademarks, trade names, or service marks may be claimed as the property of their respective owners. Good's technology and products are protected by issued and pending U.S. and foreign patents.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Tel: +31 (0)40 266 1130
E-mail: goodNL@octanepr.com