Samsung Business Center Zuidwest Nederland automatiseert haar primaire proces met Business Navigator, dé branche specifieke ERP software voor de Managed Print Service providers

Amsterdam, 24-02-2014 Netdata Solutions BV, ontwikkelaar van Business Navigator hét branche specifieke software systeem voor de Managed Print Service providers, sluit een overeenkomst met Samsung Business Center Zuidwest Nederland.

(SBC – ZWN) is de toegangspoort voor de zakelijke markt naar het complete gamma van Samsung producten. Als exclusief Samsung partner ligt de primaire focus van onze activiteiten op de Managed Printing Service markt.

SBC – ZWN levert diensten en apparatuur om al het printwerk binnen bedrijven zo kostenefficiënt mogelijk te beheren.

Enterprise Mobility zorgt ervoor dat informatie beschikbaar wordt gesteld op het juiste moment, de juiste plaats en in de juiste vorm. Hierdoor opereren bedrijven efficiënter en zijn ze in staat hun concurrentiepositie te verbeteren.

Samsung Business Center Zuid - West Nederland staat voor ontzorging op alle facetten van informatie dragers.

SBC – ZWN heeft Netdata gekozen als strategische IT partner voor de automatisering van het primaire proces. Zij zullen Business Navigator gebruiken als primair software systeem voor CRM en backoffice gerelateerde werkzaamheden, waaronder contract- en leasemanagement, tellerstandregistratie en facturatie.

Tevens maakt SBC – ZWN gebruik van de
Hosted Desktop Cloud oplossing van Netdata. Dit is een gevirtualiseerde Windows 7 PC met basisfunctionaliteiten als Office, E - mail, filesharing, opslag, back-up en beveiliging.

Voor meer informatie:

Netdata Solutions BV