Koning & Hartman neemt opvolger van Compact Flash van Apacer op in portfolio

Amsterdam, 17 januari – De mSATA en de Cfast zijn de opvolgers van de bekende Compact Flash van Apacer. De Raw flash technologie is bij beide flashdisks aanzienlijk verbeterd waardoor de snelheid en capaciteit is toegenomen. Beide flashdisks zijn nu verkrijgbaar bij Koning & Hartman.

Zowel de mSATA en de Cfast flashdisk beschikken over de revolutionaire SATA technologie en zijn leverbaar in SLC (Single Level Cell) en MLC (Multi Level Cell). De capaciteit van de flashdisks variëren van 4GB tot 256GB, afhankelijk van het type.

De mSATA flashsdisk wordt enkel voor interne applicaties gebruikt. De Cfast flashdisk is vanwege zijn removable socket ook geschikt als externe, verwisselbare dataopslagmethode.

Beide series ondersteunen TRIM support, S.M.A.R.T. & V.A. functionaliteit, global wear-leveling, block management en zelfs een intelligent power failure recovery, wat deze flashdisks zeer geschikt maakt voor embedded en industriële applicaties.

Klik hier om de flashdisks in de webshop te bekijken.

Klik hier voor een high-res afbeelding.

-------------------Einde Persbericht-------------

Koning & Hartman
Met ruim 800 medewerkers is Koning & Hartman een uniek technologiebedrijf voor de telecom, industrie en infrastructuur. We zijn actief in openbaar vervoer, water, energie, overheid, maakindustrie (OEM), voedingsmiddelenindustrie, farmacie, openbare orde & veiligheid en financiële dienstverlening.

Koning & Hartman werkt samen met vooraanstaande partners zoals Mitsubishi, Microsoft, Panasonic, Intel, Huawei, Kenwood, Alcatel-Lucent, Motorola, Mean Well en IPC, en levert technische oplossingen aan grote multinationals. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam, de overige kantoren in Delft, Veenendaal en Vilvoorde (België).

Koning & Hartman B.V.
River Building
Haarlerbergweg 21e-23e
1000 AK Amsterdam
Tel.: +31 (0)20 587 76 00
info@koningenhartman.com
koningenhartman.com

Voor meer informatie over Koning & Hartman kunt u contact opnemen met Rowena Ladeur, Marketing Communicatie Manager, Telefoon +31 (0) 20 - 587 68 06.