TIE Kinetix ontvangt het Keurmerk E-factureren

Stichting Waarborg E-factureren verstrekt het keurmerk aan organisaties die de duurzame adoptie van e-factureren bevorderen

Breukelen - 14. May 2013

TIE Kinetix, aanbieder van software-oplossingen die iedere stap in de levenscyclus van e-commerce faciliteren, heeft het Keurmerk E-factureren gekregen van Stichting Waarborg E-factureren.

Het Keurmerk E-factureren richt zich op een duurzame adoptie van e-factureren. Organisaties die zich bezighouden met het verzenden, verwerken of uitwisselen van elektronische facturen/rekeningen komen in aanmerking voor het keurmerk. Voorwaarde voor het ontvangen van het keurmerk is wel dat er voldaan wordt aan een aantal principes die essentieel zijn voor de duurzame adoptie van e-factureren. Hierbij gaat het onder andere om de kwaliteit van de klachtenafhandeling, de betrouwbaarheid van de dienstverlening en de gebruiksvriendelijkheid van de geboden oplossingen.

Voordat het keurmerk wordt verstrekt, bepaalt Stichting Waarborg E-factureren of bedrijven voldoen aan de criteria, Na het afgeven van het keurmerk blijft de stichting erop toezien dat bedrijven zich aan de normen houden. Op www.keurmerkefactureren.nl is een overzicht te vinden met alle keurmerkvoerders.

“Wij zijn erg blij met deze erkenning van het Keurmerk E-factureren”, zegt Jan Sundelin, CEO TIE Kinetix. ”Wij hechten veel waarde aan elektronisch factureren en zetten ons op verschillende niveaus in om de adoptie hiervan te stimuleren. Dit keurmerk bevestigt dat onze oplossingen van hoge kwaliteit zijn, waarop men kan vertrouwen.”

TIE Kinetix hervormt de digitale handelsketen door het aanbieden van “Total Integrated E-commerce” oplossingen. Deze oplossingen maximaliseren de omzet kansen door het minimaliseren van de energie en middelen die nodig zijn in het proces van online marketing, verkoop en levering. Klanten en partners van TIE Kinetix profiteren constant van innovatieve, bewezen, hoogstaande technologieën, die worden ondersteund door 25 jaar ervaring en prestigieuze onderscheidingen. TIE Kinetix verzorgt de technologie, zodat onze klanten en partners zich kunnen blijven richten op hun kernactiviteiten.

TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (NYSE Euronext: TIE Kinetix), met kantoren in de Verenigde Staten, Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk en Australië.

Twitter: twitter.com/tiekinetix
Facebook: facebook.com/tiekinetix

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal kunt u contact opnemen met Rogier Heemskerk van LEWIS PR:
E-mail: rogier.heemskerk@lewispr.com

Voor meer informatie over TIE Kinetix kunt u contact opnemen met Timo de Geest van TIE Kinetix:
Tel: +31 (0)88 369 8000
E-mail: Timo.deGeest@TIEKinetix.com