De Ictivity Groep snelst groeiende CommVault training partner in 2012

Eindhoven, 8 februari 2013

De Ictivity Groep (hierna te noemen Ictivity) heeft het afgelopen jaar een grote toename gerealiseerd in CommVault open rooster trainingen. Hiermee was Ictivity de snelst groeiende training partner van CommVault.
Sinds 2011 verzorgt Ictivity als CommVault Training Partner de CommVault SIMPANA Backup en Archive opleidingen voor organisaties die gebruik maken van CommVault.

“We are very glad, that with De Ictivity Groep we have won such a strong partner to deliver our official SIMPANA instructor-led curriculum.” aldus Thomas Kestner, Business Director CommVault Training EMEA.

CommVault heeft aangekondigd dat ze op 25 februari a.s. de nieuwe versie CommVault Simpana 10 introduceren. Dit heeft tot gevolg dat de huidige Simpana trainingen worden aangepast. Voor backup beheerders die reeds kennis hebben van voorgaande Simpana versies komt een update training beschikbaar.

“De toename in het aantal CommVault trainingen is mede te danken aan onze trainers. De CommVault trainingen worden verzorgd door eigen trainers -bij ons op locatie of in-company bij de klant- die ruime kennis hebben vanuit de praktijk en onderdeel zijn van CommVault Professional Services. Dit wordt door onze cursisten echt als voordeel ervaren omdat ze zo meer profijt uit de training halen” zegt Toine van Eijk, directeur Trainingen.

Over De Ictivity Groep:
Ictivity is een onafhankelijk landelijk opererende IT dienstverlener. Van advies tot nazorg (of beheer) helpt Ictivity organisaties bij het efficiënt inrichten van de ICT infrastructuur. Hierdoor zijn alle systemen en applicaties altijd en overal beschikbaar. Dit doet Ictivity met een team van ruim 120 gepassioneerde IT professionals. Juist deze mensen maken het verschil omdat een afspraak met hen ook echt een afspraak is.
Ictivity is gevestigd in Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam.

De kernactiviteiten van De Ictivity Groep bestaan uit:

• Consultancy – advies en implementatie gericht op infrastructurele ICT oplossingen
  • Staffing – detachering & outtasking
  • Training – ICT gerichte opleidingen
  • Managed Services – In delen of totaal ontzorgen van organisaties
  • 4IP high-end connectivity oplossingen

De Ictivity Groep is actief binnen de overheid, semi-overheid en de zakelijke markt. Ictivity bedient voornamelijk grotere organisaties met een eigen ICT afdeling. De eigen ICT afdeling voert het dagelijkse beheer uit en Ictivity wordt ingeschakeld bij ICT advies, 3e/4e lijns werkzaamheden en niet structurele zaken zoals projecten en bij storingen aan de ICT infrastructuur. Ictivity verkoopt geen hard- of software en kan op die manier ook haar onafhankelijkheid als ICT dienstverlener waarborgen.

Kijk voor meer informatie kijk op www.ictivity.nl

Voor meer informatie:
Tanya Weidema