NHR levert nu ook servers en opslagapparatuur

Network Hardware Resale biedt klanten optimalisering IT-investeringen

Lijnden, 4 februari 2013 - Network Hardware Resale (NHR) biedt per direct de beschikbaarheid van nieuwe en gebruikte servers en opslagapparatuur, waarmee de levensduur en efficiency van technologie-investeringen van organisaties wordt geoptimaliseerd.  NHR levert al jaren dezelfde services op het gebied van netwerkapparatuur.

Nieuwe en gebruikte server- en storage apparatuur van HP, IBM, Dell en Sun is beschikbaar via NHR, met een voordeel van 30 tot 60 procent ten opzichte van reguliere OEM-prijzen. Ook valt het onderhoud en de ondersteuning van alle grote servermerken onder het NetSure Maintenance Program, NHR’s complete service- en onderhoudsprogramma. Het bedrijf biedt klanten hiermee dezelfde kwaliteit, betrouwbaarheid, snelheid en kostenbesparing die zij gewend zijn op het gebied van netwerkapparatuur.

Hybride IT-omgeving
Na 25 jaar ervaring in het bieden van kwaliteit en betrouwbare netwerkoplossingen, is de uitbreiding naar servers en opslagapparatuur een natuurlijke evolutie en een manier om onze klanten te laten weten dat we zien waar de pijnpunten zitten”, zegt Mike Sheldon, president en CEO bij Network Hardware Resale. “Met deze uitbreiding kunnen organisaties overal ter wereld voordeel halen uit een hybride aanpak van hun IT-omgeving waarbij ze zowel nieuwe als gebruikte apparatuur inzetten om zo hun strategische investeringen te optimaliseren. In combinatie met het NetSure Maintenance Program kan ieder bedrijf zo maximaal profiteren van aangeschafte hardware.”

Over Network Hardware Resale
Network Hardware Resale (NHR) is een toonaangevend leverancier van kwalitatief hoogwaardige pre-owned en nieuwe servers, netwerk- en opslagapparatuur. NHR is opgericht in 1986 en is gevestigd in Santa Barbara, Californië. Het Europese hoofdkantoor is gevestigd in Lijnden nabij Amsterdam. Het bedrijf is een onafhankelijke wederverkoper van pre-owned en refurbished Cisco, Brocade / Foundry en Juniper netwerkapparatuur, server- en storage-apparatuur van HP, IBM, Dell en Sun en is een Premier lid van Dell's PartnerDirect-programma. NHR  is de enige Amerikaanse leverancier van optische IP-Menara Networks / Ethernet transport-oplossingen. NHR biedt ook wereldwijde verkoopondersteuning en technische ondersteuning vanuit de andere vestigingen in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Singapore. Meer dan 10.000 klanten, waaronder ‘Global 1000' bedrijven, kleine en middelgrote organisaties, service providers, telecom- en overheidsorganisaties en onderwijs- en zorginstellingen, vertrouwen op het uitgebreide productportfolio en de service van NHR. Meer informatie op www.networkhardware.com.

##

Voor meer informatie:
Yellow Communications, Marjolein Bos, telefoon 023 555 34 24, e-mail marjoleinbos@yellow-communications.com