NHR presenteert eigen merk optische transceivers en Netsure-serviceprogramma tijdens Broadband World Forum 2012

Stand G24, hal 11

Lijnden, 8 oktober 2012 Network Hardware Resale, wereldwijd leverancier van pre-owned en nieuwe netwerkapparatuur, presenteert tijdens het Broadband World Forum in Amsterdam de nieuwe optische transceivers die de onderneming sinds kort onder eigen naam op de markt brengt. De optische transceivers van NHR zijn compatibel met netwerkproducten van alle toonaangevende leveranciers en voldoen aan alle vereiste OEM-specificaties.
Daarnaast kunnen bezoekers van het forum zich op de stand van NHR uitgebreid laten informeren over Netsure, NHR’s complete service- en onderhoudsprogramma voor netwerkapparatuur dat volledig kan worden afgestemd op de behoeften van organisaties en een betaalbaar alternatief biedt voor Cisco SMARTnet.

Tijdens het Broadband World Forum in Amsterdam van 16 tot en met 18 oktober a.s. verzorgt NHR presentaties en demonstraties van de optische transceivers die de onderneming sinds kort onder eigen label voert. Met deze uitbreiding van zijn productportfolio stelt NHR klanten in staat de kosten van hun bestaande netwerkinfrastructuur te verlagen en tegelijkertijd de efficiëntie, betrouwbaarheid en prestaties ervan te verbeteren.

NHR’s optische transceivers zijn compatibel met Cisco, Brocade, Force10 en Juniper en beschikbaar voor alle veelgebruikte typen optische form factors. Zij voldoen aan de ISO 9001- en TL9000-standaarden, hetgeen de hoogste kwaliteitsniveaus garandeert ten aanzien van testen, klantenservice en orderverwerking, en worden bovendien gedekt door levenslange garantie. NHR biedt de optische receivers onder eigen label aan tegen prijzen die 70-90% lager liggen dan de traditionele OEM-prijzen.
Meer informatie over Network Hardware Resale’s aanbod van optische producten onder eigen label is te vinden op http://www.networkhardware.com/Cisco/OpticalTransceivers.

NHR Netsure
NHR biedt bezoekers van het Broadband World Forum daarnaast de gelegenheid zich uitgebreid  te laten informeren over Netsure. Netsure is NHR’s complete service- en onderhoudsprogramma dat organisaties 24x7 technische ondersteuning en uitgebreide mogelijkheden voor gegarandeerde hardwarevervanging biedt. Met Netsure kunnen klanten meer dan 50% besparen op hun reguliere onderhoudskosten en kostbare upgrades uitstellen omdat hun netwerk langer meegaat.

Netsure voorziet in diverse contractmogelijkheden en een modulaire kostenopbouw. Tot de opties die binnen het Netsure-programma beschikbaar zijn, behoren onder meer:

• NetSure 4HR, dat organisaties de garantie biedt dat defecte netwerkapparatuur binnen vier uur wordt vervangen. Hierdoor kunnen klanten de downtime van hun netwerk tot een minimum beperken.
  • NetSure NBD, dat 24x7 wereldwijde technische support omvat met een garantie op vervanging van hardware de volgende werkdag (Next Business Day);
  • NetSure Spare: de snelst mogelijke vervanging van netwerkapparatuur door de beschikbaarheid van geteste en geconfigureerde reserveapparatuur op locatie, inclusief standby support van het NetSure-supportteam.

Meer informatie over Netsure is te vinden op http://www.networkhardware.com/Maintenance

Deelname Broadband World Forum 2012
NHR is tijdens het Broadband World Forum te vinden op stand G24 in hal 11.

Over Network Hardware Resale
Network Hardware Resale (NHR) is een toonaangevend leverancier van kwalitatief hoogwaardige pre-owned en nieuwe netwerkapparatuur. NHR is opgericht in 1986 en is gevestigd in Santa Barbara, Californië. Het Europese hoofdkantoor is gevestigd in Lijnden nabij Amsterdam. Het bedrijf is een onafhankelijke wederverkoper van pre-owned Cisco, Brocade / Foundry en Juniper netwerkapparatuur en is een Premier lid van Dell's PartnerDirect-programma. NHR  is de enige Amerikaanse leverancier van optische IP-Menara Networks / Ethernet transport-oplossingen. NHR biedt ook wereldwijde verkoopondersteuning en technische ondersteuning vanuit de andere vestigingen in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Singapore. Meer dan 10.000 klanten, waaronder ‘Global 1000' bedrijven, kleine en middelgrote organisaties, service providers, telecom- en overheidsorganisaties en onderwijs- en zorginstellingen, vertrouwen op het uitgebreide productportfolio en de service van NHR. Meer informatie op www.networkhardware.com.

##

Voor meer informatie of voor het aanvragen van een persoonlijk gesprek met Glenn Fassett, General Manager NHR tijdens het Broadband World Forum, kunt u contact opnemen met:

Yellow Communications, Karin van Geelen, 023 555 34 24, karin@yellow-communications.com