CommScope imVision Forum 2012 – 4 oktober 2012

Agendabericht

Bunnik, 5 september 2012 – CommScope, wereldwijd marktleider op het gebied van infrastructuuroplossingen voor communicatienetwerken, organiseert op donderdag 4 oktober imVision Forum 2012, een evenement dat geheel in het teken staat van intelligentie en netwerkinfrastructuren. Het evenement is bedoeld voor IT- en netwerkmanagers.

• imVision Forum 2012 vindt plaats bij Donkervoort Cars in Lelystad.
  • Het evenement start om 08.45 uur en is om 14.30 uur afgelopen.
  • Deelname aan imVision Forum 2012 is gratis. Aanmelden kan hier: www.commscope.com/events/imvisionforum/
Bezoekers van imVision Forum 2012 kunnen presentaties bijwonen over de stand van zaken en over de toekomst van intelligentie binnen netwerkinfrastructuren, best practices op dit gebied en een praktijktoepassing van Accenture. Na de presentaties kunnen deelnemers een bezoek brengen aan de fabriek van Donkervoort. Daarna is er gelegenheid tijdens de lunch met de aanwezigen van gedachten te wisselen. Het volledige programma is hier te vinden: msg6svc.net/static/commscope/images/agendaimvisionforumoct4.pdf

Over CommScope
CommScope (www.commscope.com) heeft een rol gespeeld in vrijwel alle toonaangevende communicatienetwerken ter wereld. Het bedrijf levert end-to-endoplossingen voor onder meer de cruciale infrastructuren die nodig zijn voor het bouwen van uitstekend presterende bekabelde en draadloze netwerken. Hoe de technologie ook verandert, de doelstelling van CommScope blijft dezelfde: klanten helpen met het sneller en beter creëren, innoveren, ontwerpen en bouwen van netwerken.

Voor meer informatie:
CommScope BV, Jan Honig, jan.honig@commscope.com