Network Hardware Resale breidt NetSure-serviceprogramma uit met gegarandeerde vervanging van netwerkapparatuur binnen vier uur

NetSure 4HR reduceert netwerkdowntime en onderbrekingen van bedrijfsprocessen

Lijnden, 21 mei 2012 - Network Hardware Resale (NHR), wereldwijd marktleidend leverancier van pre-owned en nieuwe netwerkapparatuur, breidt zijn NetSure-serviceprogramma uit met NetSure 4HR. NetSure 4HR garandeert organisaties dat defecte netwerkapparatuur binnen vier uur wordt vervangen, waardoor zij de downtime van hun netwerk tot een minimum kunnen beperken. NetSure 4HR maakt deel uit van NetSure, NHR’s complete service- en onderhoudsprogramma voor netwerkapparatuur dat volledig kan worden afgestemd op de behoeften van organisaties en een betaalbaar alternatief biedt voor Cisco SMARTnet.

NetSure 4HR garandeert klanten in grote steden in Europa, Noord- en Zuid-Amerika en Azië dat essentiële netwerkapparatuur die defect raakt of een storing vertoont binnen vier uur wordt vervangen. Hierdoor kunnen organisaties de downtime van hun netwerk en onderbrekingen van bedrijfsprocessen beperken en daardoor aanzienlijk besparen op de kosten die normaalgesproken gepaard gaan met storingen van netwerkapparatuur. NetSure 4HR geldt zowel voor de huidige generatie netwerkwerkapparatuur als voor eerdere versies van netwerkapparatuur waarop Cisco SMARTnet geen service meer verleent.

“Om hun concurrentiepositie te behouden, is continuïteit van de bedrijfsvoering voor organisaties van cruciaal belang. We hebben daarom ons NetSure-serviceprogramma uitgebreid met NetSure 4HR, dat organisaties helpt de downtime van hun netwerk te reduceren en onderbrekingen van de bedrijfscontinuïteit tot een minimum te beperken”, aldus Glenn Fassett, general manager international operations, Network Hardware Resale. “NetSure is inmiddels vier jaar op de markt en voorziet in de behoefte van onze klanten aan een flexibel alternatief voor netwerkonderhoudscontracten. NetSure stelt hen in staat 50 tot 90% op hun netwerkonderhoudscontract te besparen, zonder concessies te doen aan kwaliteit, dekking en toegankelijkheid.”

NetSure 4HR
NetSure 4HR breidt het bestaande aanbod van het NetSure-serviceprogramma uit met:
  • 24x7 wereldwijde technische ondersteuning door Cisco-gecertificeerde netwerk engineers met meer dan 15 jaar ervaring met het product en het testprogramma;
  • Toegang tot de NetSure-portal voor online contractmanagement, apparatuurinventarisatie, servicedesk en configuratiemanagement, waarmee klanten hun onderhouds- en servicecontracten van alle leveranciers kunnen beheren;
  • De mogelijkheid om 24x7 netwerkmonitoring, proactieve provisioning en razendsnelle responsservice af te sluiten;
  • De mogelijkheid om NHR Professional Services af te sluiten, een compleet pakket netwerkconsultingservices voor alle NHR-klanten, dat ontwikkeld is om te helpen bij het ontwerp en de configuratie van elk netwerk voor optimale prestaties.
NetSure
NetSure is sinds 2008 op de markt en biedt organisaties 24x7 technische ondersteuning en uitgebreide hardwarevervanging. Klanten kunnen meer dan 50% besparen op hun reguliere onderhoudskosten en kostbare upgrades uitstellen omdat hun netwerk langer meegaat. Behalve diverse contractmogelijkheden en modulaire kostenopbouw, biedt NetSure ook:
  • NetSure NBD: 24x7 wereldwijde technische support met een garantie op vervanging van hardware de volgende werkdag (Next Business Day);
  • NetSure Spare: de snelst mogelijke vervanging van netwerkapparatuur door de beschikbaarheid van geteste en geconfigureerde reserveapparatuur op locatie, inclusief standby support van het NetSure-supportteam.
Over Network Hardware Resale
Network Hardware Resale (NHR) is een toonaangevend leverancier van kwalitatief hoogwaardige pre-owned en nieuwe netwerkapparatuur. NHR is opgericht in 1986 en is gevestigd in Santa Barbara, Californië. Het Europese hoofdkantoor is gevestigd in Lijnden nabij Amsterdam. Het bedrijf is een onafhankelijke wederverkoper van pre-owned Cisco, Brocade / Foundry en Juniper netwerkapparatuur en is een Premier lid van Dell's PartnerDirect-programma. NHR is de enige Amerikaanse leverancier van optische IP-Menara Networks / Ethernet transport-oplossingen. NHR biedt ook wereldwijde verkoopondersteuning en technische ondersteuning vanuit de andere vestigingen in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Singapore. Meer dan 10.000 klanten, waaronder ‘Global 1000' bedrijven, kleine en middelgrote organisaties, service providers, telecom- en overheidsorganisaties en onderwijs- en zorginstellingen, vertrouwen op het uitgebreide productportfolio en de service van NHR. Meer informatie op www.networkhardware.com.

##

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Yellow Communications, Karin van Geelen, 023 555 34 24, karin@yellow-communications.com