Brabant Water gaat voor het Europees Computer Rijbewijs

Eindhoven, 27 maart 2012

Brabant Water, leverancier van drink- en industriewater aan de inwoners en het bedrijfsleven in heel Noord-Brabant, traint komend jaar 150 personen voor het Europees Computer Rijbewijs (ECDL).

De eerste 45 personen zijn in samenwerking met Ictivity Training getraind en geslaagd. De komende periode worden ruim 100 personen opgeleid.

Het belang van dit computer rijbewijs is het verbeteren van de digitale vaardigheden van gebruikers. Met het Europees Computer Rijbewijs heeft Brabant Water een onafhankelijk toets instrument in handen waarmee per gebruiker aangetoond wordt dat ze over de gewenste digitale vaardigheden beschikken.

John de Schepper, Hoofd Regio Zuid Oost Brabant Water: “In onze dagelijkse praktijk zorgen we dat de waterkwaliteit en dienstverlening van het hoogste niveau is voor onze klanten. Automatisering helpt ons daarbij en speelt daar een steeds grotere rol in. Daar willen we, van monteur tot hoofd regio, goed op voorbereid zijn. Met Ictivity komen we zo een stap verder”.

Performance management en verbetering -meer doen met dezelfde mensen- is een belangrijk agendapunt voor 2012 bij veel organisaties. De eerste stap die organisaties hierin maken is het in kaart brengen en verbeteren van de digitale vaardigheden van de gebruikers. Wij zijn blij dat Brabant Water voor ons gekozen heeft zodat we gezamenlijk deze vaardigheden van hun medewerkers naar een hoger niveau kunnen tillen, aldus Toine van Eijk, directeur Ictivity Training.

Over De Ictivity Groep:
Ictivity is een onafhankelijk landelijk opererende IT dienstverlener. Van advies tot nazorg (of beheer) helpt Ictivity organisaties bij het efficiënt inrichten van de ICT infrastructuur. Hierdoor zijn alle systemen en applicaties altijd en overal beschikbaar. Dit doet Ictivity met een team van ruim 120 gepassioneerde IT professionals. Juist deze mensen maken het verschil omdat een afspraak met hen ook echt een afspraak is. Ictivity is gevestigd in Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam.

De kernactiviteiten van De Ictivity Groep bestaan uit:
  • Consultancy – advies en implementatie gericht op infrastructurele ICT oplossingen
  • Staffing – detachering & outtasking
  • Training – ICT gerichte opleidingen
  • Managed Services – In delen of totaal ontzorgen van organisaties
  • 4IP – high-end connectivity oplossingen
De Ictivity Groep is actief binnen de overheid, semi-overheid en de zakelijke markt. Ictivity bedient voornamelijk grotere organisaties met een eigen ICT afdeling. De eigen ICT afdeling voert het dagelijkse beheer uit en Ictivity wordt ingeschakeld bij ICT advies, 3e/4e lijns werkzaamheden en niet structurele zaken zoals projecten en bij storingen aan de ICT infrastructuur. Ictivity verkoopt geen hard- of software en kan op die manier ook haar onafhankelijkheid als ICT dienstverlener waarborgen.

Kijk voor meer informatie op www.ictivitygroep.nl

Voor meer informatie:
Tanya Weidema