Infobridge Software B.V. opent nieuwe website CRMplaza.com!

‘s-HERTOGENBOSCH – 21 februari, 2011 – Vandaag heeft InfoBridge Software B.V. haar nieuwste website, CRMplaza.com, geopend. InfoBridge is een vooraanstaand software ontwikkelaar van zowel standaard programma’s (Add-On’s) als klantspecifieke applicaties voor met name het meest gebruikersvriendelijke CRM pakket SuperOffice uit Noorwegen.

InfoBridge Software B.V. is een Nederlands bedrijf gevestigd in ’s-Hertogenbosch met meer dan 15 jaar ervaring in het bedenken, ontwikkelen en verkopen van software, maatwerk en services voor de SuperOffice CRM markt. De belangrijkste producten bieden een grote toegevoegde waarde die het rendement verhogen van bedrijfskritische informatie systemen zoals de Synchronizers voor het uitwisselen van gegevens tussen SuperOffice CRM en bijvoorbeeld Microsoft Exchange en Lotus Notes.

“Door ons zorgvuldig opgebouwd internationaal partner netwerk, willen we ook andere ontwikkelaars de mogelijkheid bieden om met één universeel internationaal platform op een rendabele wijze deze grote markt te bereiken en te bedienen”, aldus General Manager Pierre van Mever.

Zo kan de klant zelf de software downloaden, testen, vragen stellen via de diverse forums of een recensie maken (rating). Ook zullen er regelmatig “Free Goodies” worden aangeboden, dit kan zijn een programma, tips, sjablonen voor reports etc., en bovenal helemaal gratis!

InfoBridge is de eerste deelnemer (seller) die haar standaard producten gaat aanbieden via CRMplaza.com. Meerdere deelnemers zullen spoedig volgen zodat er een levendige en winstgevende marktplaats zal ontstaan voor de nog steeds groeiende SuperOffice CRM markt.

Bezoek CRMplaza.com: www.crmplaza.com

Bezoek InfoBridge Software B.V.: www.infobridge.com

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
CRMplaza.com, Henny Peeters, Partner Manager: +31(0)73-627 2710

Infobridge Software B.V. opens CRMplaza.com!

‘s-HERTOGENBOSCH – FEBR 21, 2011
– InfoBridge Software B.V. is very proud to publish a new website, CRMplaza.com. As of today you can now shop till you drop at CRMplaza.com, a software marketplace where developers, partners and customers meet to see, try and buy the latest modules and Add-On’s for SuperOffice CRM. Add value today to your SuperOffice CRM environment with these Value Adding applications. Share your opinion with other SuperOffice users on the CRMplaza.com forum and rate applications on user-friendliness and usability.

InfoBridge was founded in 2004 as a software company developing generic SuperOffice Add-on’s and tailor-made integrated solutions. InfoBridge developed a strong international partner network selling professional modules for the SuperOffice community and offering localized support and implementation.

The first seller at CRMplaza.com is InfoBridge Sofware B.V. to offer their solutions to the SuperOffice community. CRMplaza.com offers the SuperOffice users a central place to find, try, rate and discuss SuperOffice Add-On modules on an attractive and user friendly website.

“The possibilities for SuperOffice CRM add-on’s and extensions are huge, empowered by the introduction of SuperOffice CRM7, the latest release of the most user-friendly CRM software in the world. We experience a growing demand for a central marketplace for specific solutions based on SuperOffice. We offer a user-friendly, state of the art platform for SuperOffice partners and customers to try, promote, discuss and buy software products”, regarding Pierre van Mever, General Manager of CRMplaza.com.

But above all, CRMplaza.com offers a truly profitable website-webshop-marketplace in one solution, on one place, centralized. Together with our partners we will complete and refresh the content and take care that it stays worthy to visit CRMPlaza.com regularly. Potentially sellers can contact the Partner Manager of InfoBridge, Henny Peeters, h.peeters@infobridge.com.

Visit CRMplaza.com: www.crmplaza.com

Visit InfoBridge: www.infobridge.com

For more information, please contact:
CRMplaza.com - Henny Peeters, Partner Manager: +31(0)73-627 2710