Woonvisie kiest voor Ictivity bij revisie netwerk- en werkplekomgeving

Eindhoven, 11 oktober 2010

Woningcorporatie Woonvisie uit Ridderkerk gaat in zee met Ictivity voor revisie van haar complete netwerk- en werkplekomgeving.

Woonvisie heeft een ICT omgeving die toe is aan modernisering. Samen gaan Woonvisie en Ictivity werken aan de plannen en uitvoering hiervan zodat de ICT omgeving van Woonvisie voldoet aan alle eisen en wensen. De activiteiten zijn geplaatst in het project WENS: “Woonvisie's Evolutie naar nieuwe Netwerk en Standaard werkplek”.

Project WENS betreft zowel een nieuwe serveromgeving, een nieuwe back-end als een nieuwe werkplek omgeving (de front-end). Een deel van het project zal in een uitgebreide proeftuin nader uitgewerkt worden. De looptijd van het project is inmiddels gestart en loopt tot en met maart 2011, waarbij gestreefd wordt naar een uitrol van de nieuwe werkplekken in februari / maart 2011. De back-end zal eind 2010 geüpgrade zijn.

“We zijn erg blij met de keuze van Woonvisie voor Ictivity. Dit onderstreept de jarenlange relatie en het wederzijds vertrouwen dat beide partijen in elkaar hebben. Het is voor ons een belangrijk project waarbij veel verschillende technische disciplines samenkomen. Samen met de IT afdeling van Woonvisie gaan we hier een absoluut succes van maken!” aldus Barry Schrijvers, Manager Sales Ictivity ”

Aage de Graaf, coordinator I&A bij Woonvisie: “De keuze voor Ictivity is gemaakt na uitgebreide oriëntatie- en selectiegesprekken met diverse aanbieders. Het gepresenteerde plan van aanpak en de mensen die het gaan uitvoeren gaven ons het vertrouwen om dit project samen tot een goed einde te brengen”.

Over Ictivity:
Ictivity is een onafhankelijke Nederlandse ICT dienstverlener met vestigingen in Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam. Meer dan 100 ervaren medewerkers zorgen voor hoogwaardige ICT advies- en implementatiediensten op het gebied van infrastructurele oplossingen.

De kernactiviteiten van Ictivity bestaan uit:
  • Consultancy – advies en implementatie gericht op infrastructurele ICT oplossingen
  • Staffing – detachering & outtasking
  • Training – ICT gerichte opleidingen
  • Managed Services – In delen of totaal ontzorgen van organisaties
  • 4IP – connectivity oplossingen
Ictivity is actief binnen de overheid, semi-overheid en de zakelijke markt. Ictivity bedient voornamelijk grotere organisaties met een eigen ICT afdeling. De eigen ICT afdeling voert het dagelijkse beheer uit en Ictivity wordt ingeschakeld bij ICT advies, 3e/4e lijns werkzaamheden en niet structurele zaken zoals projecten en bij storingen aan de ICT infrastructuur. Ictivity verkoopt geen hard- of software en kan op die manier ook haar onafhankelijkheid als ICT dienstverlener waarborgen.

Kijk voor meer informatie op www.ictivity.nl

Voor meer informatie:
Tanya Weidema