Eénmalig Blackberry Enterprise Server 5.0.1 (BES 5.0.1) cursus bij Ictivity Training

Eindhoven, 15 juli 2010

Ictivity Training biedt éénmalig in samenwerking met Open Horizons de Blackberry Enterprise Server 5.0.1 cursus aan in Eindhoven. De training wordt gegeven door de Oostenrijkse expert Volkmar Ruzicka die speciaal hiervoor naar Nederland komt.

“Dankzij de samenwerking met Open Horizons is het ons gelukt om de BES 5.0.1. training op onze vestiging in Eindhoven te verzorgen. De Blackberry is in het bedrijfsleven bijna niet meer weg te denken. Achter deze telefoon hangt echter nog een hele ICT infrastructuur waar men zich vaak niet bewust van is. Voor de beheerders van deze Blackberry Server hebben we deze training naar Eindhoven gehaald.” Aldus Toine van Eijk, directeur Ictivity Training

Wanneer?
15 en 16 september 2010

NB: Informatie over de inhoud van de BES 5.0.1. opleiding

Over IctivityTraining:
Ictivity Training is als onderdeel van kennisorganisatie Ictivity het aangewezen ICT training instituut wanneer het gaat om praktijkgerichte ICT kennis en vaardigheden.

Ictivity is een onafhankelijke Nederlandse ICT dienstverlener met vestigingen in Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam. Meer dan 100 ervaren medewerkers zorgen voor hoogwaardige ICT advies- en implementatiediensten op het gebied van infrastructurele oplossingen.

De kernactiviteiten van Ictivity bestaan uit:
  • Consultancy – advies en implementatie gericht op infrastructurele ICT oplossingen
  • Staffing – detachering & outtasking
  • Training – ICT gerichte opleidingen
  • Managed Services – In delen of totaal ontzorgen van organisaties
  • 4IP – connectivity oplossingen
Ictivity is actief binnen de overheid, semi-overheid en de zakelijke markt. Ictivity bedient voornamelijk grotere organisaties met een eigen ICT afdeling. De eigen ICT afdeling voert het dagelijkse beheer uit en Ictivity wordt ingeschakeld bij ICT advies, 3e/4e lijns werkzaamheden en niet structurele zaken zoals projecten en bij storingen aan de ICT infrastructuur. Ictivity verkoopt geen hard- of software en kan op die manier ook haar onafhankelijkheid als ICT dienstverlener waarborgen.

Kijk voor meer informatie op www.ictivitytraining.nl

Voor meer informatie:
Tanya Weidema