WK finale zorgt voor extra vraag naar standby service

Eindhoven, 8 juli 2010

Door de naderende WK finale a.s. zondag in Johannesburg stroomt er bij ICT dienstverlener Ictivity extra vraag naar standby service binnen.

"We hebben alle zeilen bij moeten zetten om aan de aanvragen te voldoen. We zijn bij Ictivity gewend om voor de klant klaar te staan en dragen zorg voor continuïteit van hun bedrijfskritieke systemen. Het is voor ons dan ook vanzelfsprekend om op personele vraagstukken in te springen, ook bij belangrijke nationale evenementen", aldus Marc Dert, Manager Consulting.

Over Ictivity:
Ictivity is een onafhankelijke Nederlandse ICT dienstverlener met vestigingen in Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam. Meer dan 100 ervaren medewerkers zorgen voor hoogwaardige ICT advies- en implementatiediensten op het gebied van infrastructurele oplossingen.

De kernactiviteiten van Ictivity bestaan uit:
  • Consultancy – advies en implementatie gericht op infrastructurele ICT oplossingen
  • Staffing – detachering & outtasking
  • Training – ICT gerichte opleidingen
  • Managed Services – In delen of totaal ontzorgen van organisaties
  • 4IP – connectivity oplossingen
Ictivity is actief binnen de overheid, semi-overheid en de zakelijke markt. Ictivity bedient voornamelijk grotere organisaties met een eigen ICT afdeling. De eigen ICT afdeling voert het dagelijkse beheer uit en Ictivity wordt ingeschakeld bij ICT advies, 3e/4e lijns werkzaamheden en niet structurele zaken zoals projecten en bij storingen aan de ICT infrastructuur. Ictivity verkoopt geen hard- of software en kan op die manier ook haar onafhankelijkheid als ICT dienstverlener waarborgen.

Kijk voor meer informatie op www.ictivity.nl

Voor meer informatie:
Tanya Weidema