Klanten AAC Cosmos vinden nieuw thuis bij ICT dienstverlener Ictivity

Eindhoven, 8 juni 2010

De afgelopen periode zijn al tientallen klanten van het failliet verklaarde AAC Cosmos & dochterondernemingen overgestapt naar ICT dienstverlener Ictivity. Aangezien Ictivity en Cosmos op dienstverlenend gebied veel raakvlakken hebben is het voor de oud AAC Cosmos klanten een eenvoudige keuze geweest om over te gaan naar Ictivity.

“Het ging al langer de ronde dat AAC Cosmos in moeilijk vaarwater verkeerde. Dit hebben wij de afgelopen maanden goed kunnen merken doordat we door oud klanten van Cosmos benaderd werden om aan tafel te komen voor een gesprek. Het is algemeen bekend dat wij een vergelijkbare landelijke dienstverlening bieden als Cosmos. Voor eindgebruikers is het dan nog een kleine sprong om de overstap te maken. Daarnaast is voor hen ook vertrouwd omdat ze vaak dezelfde IT professional over de vloer krijgen als bij Cosmos, want de afgelopen periode hebben wij ook aan een aantal oud AAC Cosmos professionals in dienst genomen. Sinds de bekendmaking van het faillissement van Cosmos merken we een toestroom van klanten die willen overstappen” aldus Geert Visser, commercieel directeur Ictivity.

Over Ictivity:
Ictivity is een onafhankelijke Nederlandse ICT dienstverlener met vestigingen in Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam. Meer dan 100 ervaren medewerkers zorgen voor hoogwaardige ICT advies- en implementatiediensten op het gebied van infrastructurele oplossingen.

De kernactiviteiten van Ictivity bestaan uit:
  • Consultancy – advies en implementatie gericht op infrastructurele ICT oplossingen
  • Staffing – detachering & outtasking
  • Training – ICT gerichte opleidingen
  • Managed Services – In delen of totaal ontzorgen van organisaties
  • 4IP – connectivity oplossingen
Ictivity is actief binnen de overheid, semi-overheid en de zakelijke markt. Ictivity bedient voornamelijk grotere organisaties met een eigen ICT afdeling. De eigen ICT afdeling voert het dagelijkse beheer uit en Ictivity wordt ingeschakeld bij ICT advies, 3e/4e lijns werkzaamheden en niet structurele zaken zoals projecten en bij storingen aan de ICT infrastructuur. Ictivity verkoopt geen hard- of software en kan op die manier ook haar onafhankelijkheid als ICT dienstverlener waarborgen.

Kijk voor meer informatie op www.ictivity.nl

Voor meer informatie:
Tanya Weidema