Ictivity: VDI leeft!

Eindhoven, 12 mei 2010

Op 20 april jl. heeft Ictivity een succesvol VDI seminar georganiseerd in Nieuwegein met medewerking van onder andere Proact, Citrix, VMware en RedHat. Meer dan 125 geïnteresseerden hebben de sessies bijgewoond van Citrix XenDesktop, VMware View, Red Hat Enterprise Virtualisation en storage oplossingen op het gebied van VDI.

Het VDI seminar was het resultaat van de ontwikkeling van een uitgebreide product stack gericht op VDI, want VDI gaat in de komende jaren een belangrijke vlucht nemen. Ictivity heeft als ICT kennishuis veel tijd en energie gestopt in het ontwikkelen van een duidelijke visie en een white paper waarin de diverse (on)mogelijkheden van VDI nader worden uitgediept. Ook is er een Proof of Concept ontwikkeld waarmee ICT afdelingen voor een laagdrempelig bedrag van € 999, VDI in hun huidige ICT omgeving kunnen uitproberen. Voor meer informatie kijk op www.ictivity.nl/vdi

Over Ictivity:
Ictivity is een onafhankelijke Nederlandse ICT dienstverlener met vestigingen in Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam. Meer dan 100 ervaren medewerkers zorgen voor hoogwaardige ICT advies- en implementatiediensten op het gebied van infrastructurele oplossingen.

De kernactiviteiten van Ictivity bestaan uit:
  • Consultancy – advies en implementatie gericht op infrastructurele ICT oplossingen
  • Staffing – detachering & outtasking
  • Training – ICT gerichte opleidingen
  • Managed Services – In delen of totaal ontzorgen van organisaties
  • 4IP – connectivity oplossingen
Ictivity is actief binnen de overheid, semi-overheid en de zakelijke markt. Ictivity bedient voornamelijk grotere organisaties met een eigen ICT afdeling. De eigen ICT afdeling voert het dagelijkse beheer uit en Ictivity wordt ingeschakeld bij ICT advies, 3e/4e lijns werkzaamheden en niet structurele zaken zoals projecten en bij storingen aan de ICT infrastructuur. Ictivity verkoopt geen hard- of software en kan op die manier ook haar onafhankelijkheid als ICT dienstverlener waarborgen.

Kijk voor meer informatie op www.ictivity.nl

Voor meer informatie:
Tanya Weidema