Ds. Pierson College kiest voor Ictivity

Eindhoven, 17 maart 2010

Ictivity is door het ds. Pierson College aangewezen om haar ICT infrastructuur te moderniseren en te beheren. “Wij hebben voor Ictivity gekozen vanwege de aanwezige expertise, het kunnen onderbrengen van alle kavels bij 1 partij, Slow-IT (op maat aanbieden klantvraag) en persoonlijk contact” aldus Frank Klumpers, ICT coördinator ds. Pierson College.

In totaal betrof de aanvraag drie kavels: serverhardware, networking en Managed Services.
Ictivity Consultancy neemt de volledige implementatie voor haar rekening. Omdat Ictivity alleen adviseert in oplossingen en niet in producten worden deze door derden geleverd.
De omgeving, gebaseerd op moderne hardware waaronder een 10Gb backbone, stelt het Bossche ds. Pierson College in staat om de komende jaren haar studenten optimaal te bedienen en in te spelen op ontwikkelingen zoals BYOD.

Het dagelijks beheer van haar ICT infrastructuur wordt volledig verzorgd door Ictivity Managed Services BV. Met dit 3 jaar lopend contract zal het ds. Pierson College de kwaliteit en continuïteit van haar ICT omgeving verhogen. Tevens ontstaat zo voor het ds. Pierson College de mogelijkheid meer aandacht te schenken aan de ondersteuning van de ICT middelen voor onderwijsdoeleinden om zo haar positie als vooruitstrevend onderwijsinstituut verder te verstevigen.

Over Ictivity:
Ictivity is een onafhankelijke Nederlandse ICT dienstverlener met vestigingen in Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam. Meer dan 100 ervaren medewerkers zorgen voor hoogwaardige ICT advies- en implementatiediensten op het gebied van infrastructurele oplossingen.

De kernactiviteiten van Ictivity bestaan uit:
  • Consultancy – advies en implementatie gericht op infrastructurele ICT oplossingen
  • Staffing – detachering & outtasking
  • Training – ICT gerichte opleidingen
  • Managed Services – In delen of totaal ontzorgen van organisaties
  • 4IP – connectivity oplossingen
Ictivity is actief binnen de overheid, semi-overheid en de zakelijke markt. Ictivity bedient voornamelijk grotere organisaties met een eigen ICT afdeling. De eigen ICT afdeling voert het dagelijkse beheer uit en Ictivity wordt ingeschakeld bij ICT advies, 3e/4e lijns werkzaamheden en niet structurele zaken zoals projecten en bij storingen aan de ICT infrastructuur. Ictivity verkoopt geen hard- of software en kan op die manier ook haar onafhankelijkheid als ICT dienstverlener waarborgen.

Kijk voor meer informatie op www.ictivity.nl

Voor meer informatie:
Tanya Weidema