Ictivity profileert zich verder als "Kennishuis"

Eindhoven, 12 januari 2010

Ictivity maakt een volgende stap in haar profilering als zijnde ICT Kennishuis. Het delen van haar ICT kennis met klanten, partners en de buitenwereld is een belangrijk speerpunt voor 2010.

Een van de eerste stappen voor 2010 in haar professionalisering is het verder uitbouwen van haar detacheringactiviteiten. Ictivity Staffing, de ICT detacheringtak van Ictivity, heeft afgelopen jaar, tegen de stroom in, een forse groei mee gemaakt. Het aanbieden van ICT Professionals op basis van detachering, met als achterban de gehele Ictivity kennis organisatie, is een belangrijk onderscheidend vermogen gebleken van Ictivity Staffing. Dit concept slaat zeer goed aan in de markt.
Ictivity biedt als Kennishuis ook ICT Professionals aan partners aan, dit zijn ICT Resellers die steeds meer high end expertise nodig hebben. Vanwege de onafhankelijke positie van Ictivity is ook deze formule een succes voor haar partners. Door de huidige economische situatie verschuift de vraag van het uitbesteden van projecten naar inhuur van resources met een hoge expertise voor interne projecten. Ook hier biedt Ictivity Staffing haar professionals aan tegen zzp tarieven met als extra gage de gehele kennis organisatie van Ictivity als back-up.

Sinds gisteren heeft Ictivity Staffing eigen gezicht naar de buitenwereld gekregen. Op maandag 11 januari jl. is de website voor Ictivity Staffing live gegaan (www.ictivitystaffing.nl) waardoor Staffing een eigen aanspreekpunt voor kandidaten, partners en klanten heeft gegenereerd.

In 2010 staat bij Ictivity professionalisering van haar diensten hoog in het vaandel.

Over Ictivity:
Ictivity is een onafhankelijke Nederlandse ICT dienstverlener met vestigingen in Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam. Meer dan 100 ervaren medewerkers zorgen voor hoogwaardige ICT advies- en implementatiediensten op het gebied van infrastructurele oplossingen.

De kernactiviteiten van Ictivity bestaan uit:
  • Consultancy – advies en implementatie gericht op infrastructurele ICT oplossingen
  • Staffing – detachering & outtasking
  • Training – ICT gerichte opleidingen
  • Managed Services – In delen of totaal ontzorgen van organisaties
  • 4IP – connectivity oplossingen
Ictivity is actief binnen de overheid, semi-overheid en de zakelijke markt. Ictivity bedient voornamelijk grotere organisaties met een eigen ICT afdeling. De eigen ICT afdeling voert het dagelijkse beheer uit en Ictivity wordt ingeschakeld bij ICT advies, 3e/4e lijns werkzaamheden en niet structurele zaken zoals projecten en bij storingen aan de ICT infrastructuur. Ictivity verkoopt geen hard- of software en kan op die manier ook haar onafhankelijkheid als ICT dienstverlener waarborgen.

Kijk voor meer informatie op www.ictivity.nl

Voor meer informatie:
Tanya Weidema