Ictivity Training is Ubuntu Training partner voor Nederland

Eindhoven, 8 juni 2009

Ictivity Training is een samenwerkingsverband aangegaan met Canonical voor het verzorgen van officiële Ubuntu trainingen in Nederland. Canonical is de ontwikkelaar van het populaire en snel groeiende Ubuntu Linux distributiesysteem voor desktops en servers en is een uitstekend alternatief voor o.a. Microsoft Windows. Door de vestigingen in Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam heeft Ictivity Training een goede dekking qua trainingslocatie voor nagenoeg heel Nederland.

Met het uitbreiden van haar trainingsportfolio met de Ubuntu trainingen verbreedt ook Ictivity Training haar aanbod met het oog op de groeiende vraag naar trainingen op het gebied van Open Source. Naast Ubuntu zijn er onlangs ook trainingspartnerships aangegaan met Zarafa en Red Hat.

Over Ictivity Training:
Ictivity Training is een werkmaatschappij onder de Ictivity Holding. Ictivity is een onafhankelijke Nederlandse ICT dienstverlener met vestigingen in Eindhoven, Amsterdam en Rotterdam. Meer dan 100 ervaren medewerkers zorgen voor hoogwaardige ICT advies- en implementatiediensten op het gebied van infrastructurele oplossingen.

De kernactiviteiten van Ictivity bestaan uit:
  • Consultancy – advies en implementatie gericht op infrastructurele ICT oplossingen
  • Staffing – detachering & outtasking
  • Training – ICT gerichte opleidingen
  • Managed Services – In delen of totaal ontzorgen van organisaties
Ictivity is actief binnen de overheid, semi-overheid en de zakelijke markt. Ictivity bedient voornamelijk grotere organisaties met een eigen ICT afdeling. De eigen ICT afdeling voert het dagelijkse beheer uit en Ictivity wordt ingeschakeld bij ICT advies, 3e/4e lijns werkzaamheden en niet structurele zaken zoals projecten en bij storingen aan de ICT infrastructuur. Ictivity verkoopt geen hard- of software en kan op die manier ook haar onafhankelijkheid als ICT dienstverlener waarborgen.

Kijk voor meer informatie op www.ictivity.nl of op www.ictivitytraining.nl

Voor meer informatie:

Tanya Weidema