Matthieu Zevenbergen Global Account Manager bij CommScope

Bunnik, 23 september 2008 – CommScope (NYSE: CTV), moederbedrijf van SYSTIMAX heeft Matthieu Zevenbergen aangesteld als Global Account Manager. In deze functie is hij verantwoordelijk voor Nederlandse klanten met wereldwijde vestigingen. Zevenbergen ondersteunt deze klanten onder andere bij de strategie, standaardisatie en logistiek met betrekking tot CommScope-oplossingen.

Matthieu Zevenbergen is afkomstig van KPN waar hij de laatste zeven jaar de functie van Senior Account Manager Special Sales vervulde. Hierbij richtte hij zich op klanten in de financiële markt en retailsector. Daarvoor hield hij zich als Sales Consultant bij KPN bezig met projecten voor Fiber to the Office (FttO).

Zevenbergen heeft een sterke technische achtergrond en bij KPN ruime ervaring opgedaan met oplossingen voor datacenters, bekabeling, vaste en mobiele telefonie en beveiliging; expertise die goed aansluit bij het portfolio van CommScope.

Stephen Kowal, Global Client Director bij CommScope: “Matthieu Zevenbergen is een waardevolle versterking voor ons global accounts team. Met zijn ervaring en kennis is hij in staat met de juiste oplossingen en diensten in te spelen op bedrijfsstrategieën en -doelstellingen van onze wereldwijde klanten. Ik ben ervan overtuigd dat Matthieu zal bijdragen aan het uitbouwen van de sterke marktpositie van CommScope.”

Een foto op hoge resolutie via verkrijgbaar door de volgende link in de browser te knippen en plakken:

Over CommScope
CommScope (NYSE: CTV) levert een compleet portofolio netwerkinfrastructuuroplossingen waarmee bedrijven onafhankelijk van hun grootte, branche of IT-budget kunnen profiteren van zakelijke en technische voordelen. De divisie Systimax Solutions biedt hierbij geïntegreerde, end-to-end-connectiviteitsoplossingen voor spraak-, data-, video- en gebouwbeheersystemen. Met Systimax is CommScope wereldwijd marktleider in gestructureerde bekabelingssystemen met een productportfolio dat bestaat uit koper-, glasvezel- en draadloze oplossingen. CommScope levert zijn Systimax-producten met een hoog prestatieniveau via een netwerk van ervaren business partners. Wereldwijd installeren deze business partners gemiddeld 1.600 kilometer Systimax-bekabeling per dag in 130 verschillende landen.

Voor meer informatie: www.commscope.com.

Meer informatie:

Whizpr