Katerina Ryan nieuwe Marketing Manager Commscope Benelux

Bunnik, 3 april 2008 – Commscope, leverancier van oplossingen voor netwerkinfrastructuren en moederbedrijf van Systimax Solutions, heeft Katerina Ryan benoemd tot Marketing Manager. Ryan wordt hierbij verantwoordelijk voor alle marketing- en communicatieactiviteiten van Commscope in de Benelux.

Katerina Ryan is afkomstig van Foxconn, producent van PC-componenten. Hier was zij verantwoordelijk voor marketing en PR in de Benelux, Frankrijk, Italië en Scandinavië. Daarvoor was zij als Marketing Manager werkzaam bij Vanderlande Industries. Ryan heeft van origine een financiële achtergrond en volgde een marketingstudie aan de Universiteit van Tilburg.

Katerina Ryan over haar nieuwe functie: “Commscope was voorheen het redelijk onbekende moederbedrijf van Systimax. Het bedrijf heeft dit jaar echter gekozen om zijn activiteiten voort te zetten onder de corporate bedrijfsnaam. Voor mij is het een uitdaging om deze, voor de Benelux, relatief nieuwe naam in de markt te zetten en de positie van het bedrijf samen met partners verder uit te bouwen.

Katerina Ryan

Over CommScope
CommScope (NYSE: CTV) levert een compleet portofolio netwerkinfrastructuuroplossingen waarmee bedrijven onafhankelijk van hun grootte, branche of IT-budget kunnen profiteren van zakelijke en technische voordelen. De divisie Systimax Solutions biedt hierbij geïntegreerde, end-to-end-connectiviteitsoplossingen voor spraak-, data-, video- en gebouwbeheersystemen. Met Systimax is CommScope wereldwijd marktleider in gestructureerde bekabelingssystemen met een productportfolio dat bestaat uit koper-, glasvezel- en draadloze oplossingen. CommScope levert zijn Systimax-producten met een hoog prestatieniveau via een netwerk van ervaren business partners. Wereldwijd installeren deze business partners gemiddeld 1.600 kilometer Systimax-bekabeling per dag in 130 verschillende landen. Voor meer informatie: www.commscope.com.

Meer informatie:
Commscope