www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2442 volgers blijven op de hoogte!

PERSBERICHT AANLEVEREN VOOR PLAATSING
Plaatsingskosten: 49 euro ex btw

Te plaatsen persbericht
Log in en upload bericht:

Hoe werkt het?
1. Aanleveren
Gebruik het plaatsingsformulier hiernaast om uw persbericht aan te leveren. Wij publiceren zo snel mogelijk, meestal binnen 1 uur. Na plaatsing ontvangt u per e-mail een factuur van 59,29 euro inclusief btw.

2. Publiceren
Wij publiceren uw persbericht inclusief links en afbeeldingen waarbij de oorspronkelijk opmaak zo veel mogelijk intact blijft. Uw persbericht blijft in het archief en is makkelijk hervindbaar via onze zoekfuncties of zoekmachines als Google of Bing. Uw persbericht is en blijft altijd en overal beschikbaar voor journalisten of andere geïnteresseerden zonder in te hoeven loggen.

3. Verspreiden
Naast vindbaarheid op deze website, twitter en RSS feed wordt uw persbericht ook opgenomen in de dagelijkse e-mail nieuwsbrief die wordt verzonden naar geregistreerde gebruikers (15853) die deze willen ontvangen.

Enkele statistieken:
- 15853 geregistreerde gebruikers

Google Analytics (9-7-2016 t/m 9-7-2017):
- 173.899 Sessies
- 135.444 Gebruikers
- 256.713 Paginaweergaves

Kortom, genoeg redenen om uw persbericht ook via ons onder de aandacht te brengen!

Plaats een persbericht
  Neem een abonnement