Datum: (71 dagen oud)

Bonami SpelComputer Museum organiseert Mario Kart 8 toernooi

Op zaterdag 17 maart vindt er opnieuw een Mario Kart 8 toernooi plaats bij het Bonami SpelComputer Museum in Zwolle. Nog geen drie maanden geleden werd het laatste Mario Kart toernooi gehouden, ben jij er dit keer ook bij? Deelnemers racen tegen elkaar op de Nintendo Switch en om het spelplezier te verhogen wordt het spel nu gespeeld op een 65-inch scherm.

Het Mario Kart toernooi bestaat uit een serie grand prix races. Elke grand prix bevat 4 spelers die 4 races rijden. De 2 spelers die de hoogste score behalen in de grand prix gaan door naar de volgende ronde.

Het SpelComputer Museum stelt meerdere Nintendo Switch spelconsoles beschikbaar voor het game toernooi. Iedere deelnemer krijgt een Joy-Con controller, zodat er vier personen kunnen meedoen per console. Het is toegestaan je eigen controller mee te nemen, mits deze gelabeld is.

Het toernooi begint om 12:00. Bezoekers zijn al vanaf 10:00 welkom, zo kan je alvast kennis maken met de opstelling of genieten van het museum. Deelnemers van het toernooi wordt gevraagd dit uiterlijk 11:30 kenbaar te maken. Wil je zeker zijn van een plaats, mail dan naar naomi@spelcomputermuseum.nl.

Om 16:00 is het toernooi afgelopen, aansluitend vindt de prijsuitreiking plaats. Deelnemers onder de 17 jaar zijn welkom, maar moeten vergezeld worden door een volwassene.

Toegang tot het museum kost €14,00, deelname aan het toernooi is gratis. Het Bonami SpelComputer Museum is gevestigd aan de Westerlaan 51a in Zwolle, op 300m van het Centraal Station. Parkeren is gratis en mogelijk op eigen terrein.

-------------------- EINDE BERICHT --------------------

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via onderstaande gegevens

Contactpersoon:  John Groenewold
Telefoonnummer: 06-46423397