Datum: (13 dagen oud)
PR: Yellow Communications

Thule Groep selecteert Interoute om SD-WAN services te leveren

Interoute organiseert Masterclass SD-WAN op 15 februari in Amsterdam

Amsterdam, 13 februari 2018 – Interoute, de wereldwijde cloud- en netwerkprovider, gaat de op software gebaseerde wide area netwerkoplossing Edge SD-WAN leveren aan Thule Group, een toonaangevende leverancier in sport- en outdoor artikelen wereldwijd. Interoute gaat 30 websites van Thule in 14 landen aansluiten op hun Enterpise Digital Platform, ter ondersteuning van de groei en digitale evolutie van de Group.

“Nu we steeds meer cloud en SaaS-gebaseerde applicaties gebruiken, zien we een toegenomen vraag naar bandbreedte en een overmatig gebruik van ons netwerk. Daarom hebben we een onderliggend netwerk nodig dat ons in staat stelt om meer flexibiliteit, schaalbaarheid en controle over ons IT-vermogen te verkrijgen”, zegt Anders Olsson, directeur IT bij Thule Group. “Interoute bezit een geavanceerd netwerk van wereldklasse dat ons een platform als geen ander biedt. Met Interoute hebben we nu een stevig netwerkfundament, dankzij een software gebaseerd netwerk dat ons de flexibiliteit biedt die we nodig hebben. Flexibiliteit om ons bedrijf verder uit te breiden en om te groeien, zonder technische beperkingen.”

Cloud Fabric
"Thule Group is toonaangevend op het gebied van A-merken die een actieve levensstijl vereenvoudigen, het heeft behoefte aan een digitaal platform dat de snelle groei in nieuwe productcategorieën kan ondersteunen", verklaart Mark Lewis, EVP Products & Development bij Interoute. "Door gebruik te maken van Interoute Edge, kan Thule Group profiteren van onze wereldwijde cloud structuur met korte wachttijden. Daardoor kan Thule Group profiteren van hoge bandbreedte, WAN-geoptimaliseerde toegang tot hun applicaties in het datacenter en verschillende clouds, allemaal ondergebracht in een veilig en fijn vermaasd netwerk naar hun locaties."

Interoute Edge biedt een oplossing die op intelligente wijze de routering van het dataverkeer beheert en WAN-verkeer naar andere sites en clouds optimaliseert. Door het prioriteren en optimaliseren van essentieel gegevensverkeer aan de rand van het netwerk en dit actief langs de meest efficiënte routes met de laagste latentie te leiden, optimaliseert Interoute Edge SD-WAN gegevensstromen naar en van toepassingen die in de cloud worden gehost, waardoor de prestaties voor gebruikers worden verbeterd. Het platform helpt de Thule Group om kosten te verlagen, de flexibiliteit te vergroten en de naleving van de ingebouwde beveiligingsfuncties, die standaard zijn bij Interoute Edge, te versterken.

U vindt hier meer informatie over Interoute’s Edge SD-WAN oplossing.

15 februari: Masterclass SD-WAN in Amsterdam
Donderdagmiddag 15 februari 2018 organiseert Interoute op het Nederlandse hoofdkantoor in Schiphol-Rijk een masterclass met de titel: “Waarom het leven in de cloud fijner is met SD-WAN. Een strategische en technische deep dive.”

Ondernemingen stellen steeds hogere eisen aan dataverbindingen. Snelheid en betrouwbaarheid kunnen bepalend zijn voor het succes van nieuwe digitale diensten. In die wereld is het van belang netwerken te gebruiken die de beste gebruikerservaring kunnen garanderen. Om daar te komen is het zaak oplossingen te selecteren die je in staat stellen het gebruik van die middelen op een intelligente manier te optimaliseren. De beste manier om dat te doen is software defined. Maar hoe kunnen bedrijven de SD-WAN strategie het beste afstemmen op de doelstellingen en een succesvolle implementatie bevorderen?

Tijdens deze masterclass – van 14.30 tot 17.30 uur – is er ook een strategische presentatie en een technische duik in werken met SD-WAN. Geïnteresseerd? Meld u dan nog snel hier aan.

Over Interoute
Interoute is eigenaar en operator van een van Europa's grootste netwerken en een wereldwijd cloud services platform, dat 17 datacentra, 17 Virtual Data Centres, 51 colocatiecentra en nog eens 195 aangesloten partner datacentra door geheel Europa omvat. Het full-service Unified ICT-platform van Interoute bedient grootzakelijke klanten en multinationals, alle grote Europese telecomaanbieders, overheden en universiteiten. De Unified ICT-strategie van het bedrijf is bij uitstek geschikt voor organisaties die zoeken naar een schaalbaar en veilig platform zonder beperkingen, wat de basis vormt voor hun voor hun spraak-, video-, computing- en datadiensten. Interoute heeft kantoren op het gehele Europese vasteland en in de VS, en is eigenaar en operator van 24 stedelijke netwerkringen in de belangrijke Europese zakencentra. Voor meer informatie: http://www.interoute.nl. Volg Interoute ook op Twitter: @InterouteNL.

Over Thule Group
Thule Group is een wereldleider in producten die het gemakkelijk maken de dingen die u belangrijk vindt mee te nemen wanneer u een actief leven leidt. Op een gemakkelijke, veilige manier en in stijl. Onder het motto "Active Life, Simplified", biedt Thule Group producten aan in vier productcategorieën: Sport & Cargo Carriers (zoals dakdragers, dakkoffers, rekken voor fietsen, water- en wintersportuitrusting), Pakketten, Tassen & Bagage (zoals computer- en cameratassen, bagage en wandelrugzakken), Active with Kids (fietskarren, kinderwagens) en RV-producten (luifels, fietsendragers en tenten voor campers en caravans). Thule Group heeft ongeveer 2.200 werknemers die actief zijn op acht productiefaciliteiten en 35 verkoopkantoren over de gehele wereld. De producten van de Group worden op 140 markten verkocht en in 2016 bedroeg de omzet 5,3 miljard Zweedse Kronen. www.thulegroup.com

Toekomstgerichte verklaringen
Dit persbericht bevat bepaalde verklaringen over de toekomst. Een toekomstgerichte verklaring is een verklaring die niet verwijst naar feiten of gebeurtenissen in het verleden en is te herkennen aan het gebruik van termen als ‘volgens verwachting’, ‘heeft als doel’, ‘gaat ervan uit’, ‘gelooft’, ‘kan’, ‘zal’, ‘verwacht’, ‘schat in’, ‘voorspelt’, ‘van plan’, ‘is van mening’, ‘mogelijk’, ‘voorziet’ en vergelijkbare of ontkennende variaties daarvan, die bedoeld zijn om een toekomstgerichte verklaring te verwoorden. Dit geldt met name voor verklaringen die gaan over toekomstige financiële resultaten, plannen of over zakelijke of managementverwachtingen, toekomstige groei of winstcijfers en over algemene economische omstandigheden en wetten en regelgeving en andere zaken die op Interoute betrekking hebben.

Toekomstgerichte verklaringen geven de huidige visie van het management van Interoute (hierna: het management) op toekomstige gebeurtenissen weer; die visie is gebaseerd op de aannames van het management en is onderhevig aan bekende en nog niet bekende risico’s, onzekerheden en andere factoren die ervoor kunnen zorgen dat de daadwerkelijke resultaten, prestaties en successen van Interoute feitelijk kunnen verschillen van de toekomstige resultaten, prestaties en successen zoals die zijn uitgesproken of geïmpliceerd in deze toekomstgerichte verklaringen. Het zich voordoen of juist het zich niet voordoen van bepaalde aannames kan ervoor zorgen dat de daadwerkelijke financiële situatie en resultaten van Interoute feitelijk verschillen van, of niet voldoen aan de verwachtingen die in deze toekomstgerichte verklaringen uitgesproken of geïmpliceerd zijn.

De zakelijke activiteiten van Interoute kunnen beïnvloed worden door verschillende risico’s en onzekerheden die er ook voor kunnen zorgen dat de toekomstgerichte verklaringen, schattingen of voorspellingen feitelijk verschillen van de verklaringen die zijn uitgesproken of geïmpliceerd door de toekomstgerichte verklaringen in dit persbericht. De informatie, meningen en toekomstgerichte verklaringen in dit persbericht gaan alleen over dit moment en kunnen zonder bericht gewijzigd worden. Interoute is niet verplicht om wijzigingen, updates of bevestigingen van een toekomstgerichte verklaring te publiceren of te verspreiden als er ontwikkelingen of gebeurtenissen zijn die betrekking hebben op de inhoud van dit persbericht.

Thumbnail
508 KB jpg THULE_motion_roof_box.jpg