Datum: (68 dagen oud)

Resellers schrijf u nu in voor hét IT Netwerkevent van het jaar!

Dutch IT-channel Forum: What's the future of channel business

Het Dutch IT Society Event, dat op donderdag 7 september in Fort Voordorp plaatsvindt, is hét netwerkevent voor de IT-branche en is uitsluitend toegankelijk op persoonlijke uitnodiging. Dutch IT-Channel heeft voor dit event in de middag een mooi Channel Programma samengesteld, waarbij Witold Kepinski hoofdredacteur van Dutch IT-channel, moderator is van het forum.

Ruim 400 beslissers uit de gehele IT-keten komen tijdens het Dutch IT Eevent samen om te netwerken, nieuwe contacten op te doen, om over ontwikkelingen in de markt te praten en te toosten op een goede tweede helft van het jaar!

Nog niet uitgenodigd?

Wij hebben speciaal voor RESELLERS 50 extra kaarten beschikbaar voor de snelste beslissers. Bent u werkzaam bij een reseller (DMU) en wilt u graag komen naar dit unieke event, schrijf u dan in via de aanmeldbutton op www.dutchitevent.nl, en gebruik de code DISE303. Op de website vindt u ook alle informatie over het event.

Let op! Er zijn maar 50 kaarten beschikbaar. Wees er dus snel bij.

Tijdens het Dutch IT Event op 7 september starten ook de nominaties voor de Dutch IT-channel Awards die op een feestelijke Nieuwjaarsgala op donderdag 18 januari 2018 in Studio21 in Hilversum worden uitgereikt. Lees op dutchitawards.nl meer voor welke categorieën bedrijven zich kunnen nomineren.

Dutch IT Event