Voor door LVTPR op

Eqeep en Ilias Solutions in de race voor een IFS Partner of the Year Award

IFS nomineert twee organisaties uit de Benelux voor prestigieuze awards

IFS, wereldwijd leverancier van applicatiesoftware, maakt de finalisten van de tweede editie van de IFS Partner of the Year Awards bekend. Van alle genomineerde organisaties zijn er twee gevestigd in de Benelux. Eqeep staat op de shortlist voor zowel IFS Customer’s Choice Partner of the Year als IFS Services Partner of the Year Mid-Market. Ilias Solutions maakt kans op de award voor IFS Innovative Partner of the Year EMEA. Welke organisaties in de prijzen vallen, wordt duidelijk op 10 juli 2017. Dan worden de awards uitgereikt.

Met de Partner of the Year Awards wil IFS zijn partners over de hele wereld jaarlijks kenbaar maken hoe belangrijk hun inzet voor IFS is. Dat doet het bedrijf dit jaar voor de tweede keer. In totaal zijn er zeven categorieën: drie awards waarvoor partners zichzelf kunnen aanmelden, drie op basis van verdiensten, en één Customer’s Choice-award.

Eqeep – IFS Customer’s Choice Partner of the Year en IFS Services Partner of the Year Mid-Market
Een van de gezamenlijke projecten van IFS en Eqeep is uitgevoerd bij Applikon Biotechnology. Doordat deze organisatie zo snel groeide, nam ook het aantal verzoeken en wensen toe die in de software van IFS verwerkt moesten worden. Applikon had behoefte aan een partij met zowel diepgaande technische kennis van IFS als ervaring met hightech-productieprocessen. IFS stelde de organisatie daarom voor aan Eqeep. Eqeep ondersteunt Applikon nu enerzijds bij tweede-lijnsondersteuning en anderzijds met advies over hoe de verschillende IFS-modules te gebruiken. De consultants van Eqeep tonen steeds hun meerwaarde: ze bieden altijd een oplossing voor vragen van eindgebruikers en kijken daarbij verder dan de gebaande paden.

Ilias Solutions – IFS Innovative Partner of the Year EMEA
De Defense Capability Management-oplossing (DCM) van Ilias documenteert de kernprocessen van de waardeketen van de strijdkrachten (de Defense BizMaps). Zo zijn ze te koppelen met Defensies eigen rollen en verantwoordelijkheden, en worden meetbaar gemaakt met Defensies Key Performance Indicators (KPI’s). Voorbeelden daarvan zijn prestatie-indicatoren die bepaald zijn door de Amerikaanse luchtmacht of de NAVO en bedrijfsmodellen zoals de Supply Chain Operations Reference (SCOR). DCM zorgt voor end-to-end samenhangende defensiegegevens. Daarnaast biedt het een besluitvoerings-framework dat voortdurend doorontwikkeld wordt en precies past binnen de specifieke militaire context van de klant.

Meer informatie over het partnernetwerk van IFS is te vinden op www.ifsworld.com/nl/partners.

Over IFS
IFS™ ontwikkelt en levert wereldwijd enterprise-software voor klanten die goederen produceren en distribueren, assets onderhouden en servicegerichte activiteiten beheren. De branche-expertise van onze mensen en oplossingen, in combinatie met de inzet voor onze klanten, maken IFS een erkend leider en de meest aanbevolen leverancier in onze sector. IFS heeft 3.300 medewerkers en ondersteunt meer dan 1 miljoen gebruikers wereldwijd vanuit een netwerk dat bestaat uit lokale vestigingen en een groeiend ecosysteem met partners. Meer informatie is te vinden op IFSworld.com.

Volg ons op Twitter: @ifsworld

Bezoek de IFS-blog over technologie, innovatie en creativiteit: http://blog.ifsworld.com/

Contactinformatie

IFS