Datum: (247 dagen oud)

Koning & Hartman lanceert nieuwe IoT FOG Starterkit

Amsterdam, 15 maart - Koning & Hartman introduceert de IoT FOG Starterkit waarmee de kracht van de cloud en het Internet of Things (IoT) optimaal benut kan worden. Danzij deze starterkit voor industriële toepassingen kunnen devices en sensoren gekoppeld worden om eenvoudig en snel een cloud computing omgeving te creëren.

Het Internet of Things (IoT) en FOG Computing bieden eindeloze mogelijkheden als het gaat om inzicht in bedrijfsprocessen en machines en kostenbewuster werken. Veel OEM'ers en Technical System Integrators worstelen echter met het programmeren en koppelen van sensoren en devices, ontsluiten van data in de cloud en het maken van overzichtelijke dashboards die nieuwe inzichten verschaffen.

De IoT FOG Starterkit
Met de exclusieve IoT FOG Starterkit van Koning & Hartman wordt de kracht van de cloud optimaal benut. Dankzij een aantal gestandaardiseerde oplossingen in de kit is het mogelijk om verschillende devices en sensoren die data genereren te koppelen en deze via de Nexcom NISE 50 Box PC te ontsluiten naar Azure, het cloudplatform van Microsoft. De IoT FOG Starterkit bevat:
• Een Nexcom Nise 50 Industrial PC
• ICONICS IoT Gateway Suite
• Temperatuur sensor
• Windows 10 IoT Enterprise
• 2 maanden Microsoft Azure consumptie

Als eerste kennis maken met de IoT FOG Starterkit?
Koning & Hartman introduceert de IoT FOG Starterkit tijdens Industrial Ethernet 2017. Ook organiseert Koning & Hartman een aantal IoT & FOG Computing Workshops in Nederland en België. Tijdens de workshop helpen onze experts u een goede start maken met de IoT FOG Starterkit. Voor de eerste 50 deelnemers geldt een exclusieve actieprijs van €380,- voor de IoT FOG Starterkit in combinatie met deelname aan de workshop (originele waarde starterkit ca. €1.500,-).