Datum: (295 dagen oud)

Feenstra.net wint Digital Content Management Award

Feenstra en ETTU hebben de Digital Content Management (DCM) Award 2016 gewonnen in de categorie Access en Control. Voor Feenstra implementeerde ETTU een social intranet op basis van Office 365, dat volledig gebruik maakt van de Cloud functionaliteiten van Microsoft.

De DCM awards zijn een initiatief van DocumentWereld om innovatieve samenwerkingen op het gebied van informatie management en document logistiek onder de aandacht te brengen. De jury heeft alle inzendingen beoordeelt op basis van een tiental criteria waaronder ROI, innovatie en complexiteit. Op donderdag 16 februari 2017 zijn de awards uitgereikt in Kasteel de Schaffelaar te Barneveld. Naast Feenstra en ETTU sleepten Inventive Designers/Scriptura Engage, Digitt en Impress een Award in de wacht.

Jeroen Bakker, Communicatie Adviseur van Feenstra: “Het winnen van de DCM Award 2016 in de categorie Acces en Control is een mooie beloning op de investering die wij hebben gedaan. Feenstra.net verbindt onze medewerkers en biedt in haar huidige vorm één bron voor alle informatie die medewerkers voor het werk en persoonlijke ontwikkeling nodig hebben. Het startpunt naar een Moderne Werkplek is hiermee ingezet.”

Eric-Jan Vroon, directeur van ETTU: "Wij zijn enorm trots op het behalen van de DCM Award 2016. Feenstra en ETTU lopen voorop in de markt met het omarmen van Cloud toepassingen. Deze Award is voor ons dan ook de bevestiging dat er veel vraag is naar praktische toepassingen in de Cloud om de Moderne Werkplek te realiseren."

V.l.n.r.: Jan Huisers (Informatiemanager, Feenstra), Jeroen Bakker (Communicatie Adviseur, Feenstra), Franck van Diest (Productmanager, Debble), Eric-Jan Vroon (Directeur, ETTU), Bart Scheffer (Marketing Manager, ETTU). Foto: Danto Fotografie

Met het social intranet en de additionele nieuws app kan de buitendienst van Feenstra overal het nieuws en belangrijke documenten op de iPad raadplegen. Daarnaast blijven de medewerkers op kantoor op de hoogte van het laatste organisatienieuws via de portal of direct via de nieuwsapp op hun telefoon. Het intranet vormt hierbij de startplek voor de Moderne Werkplek binnen Feenstra. Lees de volledige case study op www.ettu.nl/feenstra

Over ETTU
Al meer dan 10 jaar is ETTU dé Microsoft SharePoint en Office 365 partner van Nederland. Samen met onze klanten transformeren wij technologie in zakelijk voordeel. Dit doen we niet alleen door het kiezen van de beste technische oplossing, maar ook met de dienstverlening rondom advies en adoptie. ETTU heeft hierbij zowel technische- als functionele- SharePoint en Office 365 kennis in huis. Dat doen we samen met onze medewerkers en inmiddels bij meer dan 500 opdrachtgevers in een diversiteit aan branches. Klanten van ETTU zijn onder meer ABN AMRO, Arcadis, Feenstra, Heineken, Radboudumc en Zilveren Kruis. Zie ook: www.ETTU.nl.

Voor de redactie

ETTU