Datum: (315 dagen oud)
PR: Loth PR Writing

Valid opnieuw in de Computable100

Amsterdam/Eindhoven, 12 december 2016 – Valid is opgenomen in de Computable100, het jaarlijkse overzicht van de beste ICT-bedrijven in Nederland. Dit jaar komt Valid met stip binnen op nummer 61.

“Wij zijn natuurlijk erg trots op onze mooie positie in de Computable100. Het laat zien dat de markt oog heeft voor het veranderingstraject dat we met Valid hebben doorgemaakt de afgelopen periode. Komend vanuit detachering en managed services, doen we innovatieve projecten en IT outsourcing, al dan niet op basis van cloud.” Dat zegt Dis Valcq, oprichter en directeur van Valid.

De transformatie bij Valid werpt niet alleen zijn vruchten af in de business, getuige een aantal mooie nieuwe klanten. Ook op de krappe arbeidsmarkt doet Valid het goed, met een flinke instroom van nieuwe medewerkers. Verder innoveert het bedrijf zelf ook volop. Zo heeft het bedrijf HRM effectiever gemaakt dankzij Advanced Analytics. Valcq: “En het einde is nog niet in zicht. We hebben nog meer innovaties en partnerships in het vat."

De Computable100 is een overzicht van de honderd krachtigste ICT-bedrijven van Nederland. Voor de samenstelling van deze imagolijst schakelt Computable de markt in. De rangorde is tot stand gekomen op basis van financieel onderzoek door MBCF Corporate Finance en van door Enigma Research uitgevoerd imago-onderzoek. De markt kon zijn mening geven over de innovatie, het kennisniveau, de aantrekkelijkheid als zakenpartner en de populariteit als werkgever over deze partijen. Om opgenomen te worden in de onderzoek steekproef moest in 2015 een minimale omzet van dertig miljoen euro zijn gerealiseerd. Meer informatie vindt u hier.

Over Valid
Valid is een van de grotere ICT dienstverleners van Nederland en heeft als motto ‘Stay Ahead’. Valid laat haar klanten voorop lopen door te ontzorgen, te verbeteren en te vernieuwen. Dit doet Valid met diensten en oplossingen op het vlak van ICT-infrastructuren, Business Applications en Business Intelligence. Ruim 300 medewerkers geven hier invulling aan door Consultancy, Project en Outsourcing & Cloud Services te leveren aan tal van gerenommeerde middelgrote en grote organisaties. Valid opereert vanuit kantoren in Eindhoven, Maastricht en Utrecht.

Kijk voor meer informatie op www.valid.nl, of volg ons op Twitter @valid, LinkedIn of  Facebook.