Datum: (347 dagen oud)

Ruim 600 genodigden op Dutch IT-channel Awards Nieuwjaarsgala

Meer dan 20.000 stemmen voor genomineerden

Er komen meer dan 600 genodigden naar het
Dutch IT-channel Awards Nieuwjaarsgala, waar de felbegeerde Dutch IT-channel awards worden uitgereikt tijdens het grootste IT–channel event van Nederland. Het belooft op donderdag 19 januari 2017 in Studio 21 te Hilversum een prachtig galafeest te worden. Alle heren zullen in smoking zijn en de dames, waarvan er naar verwachting nog meer dan vorig jaar aanwezig zullen zijn, schitteren in een lange jurk of een cocktailjurk.

De inloop is vanaf 17.00 uur en om 17.30 uur start de nieuwjaarsreceptie, een ideaal moment om te netwerken met alle gasten. Vanaf 19.00 uur start het galadiner en is er de Awards Uitreiking. De aanwezigen zien dan een schitterende show door de leading ladies van Dinnershow Pandora en een surprise act. Daarna volgt nog een Afterparty.

Witold Kepinski, hoofdredacteur van Dutch IT-channel, is verheugd met de grote opkomst en de vele stemmen die op de genomineerden voor awards zijn uitgebracht. “Sinds begin oktober de genomineerden voor de Dutch IT-channel Awards bekend zijn gemaakt wordt er volop gestemd. Er zijn al meer dan 20.000 stemmen uitgebracht op de 85 genomineerden die strijden om zeventien Dutch IT-channel Awards. Naast de zeventien awards categorieën waarop gestemd kan worden wordt er op de avond van 19 januari 2017 ook een Editors' Choice Award uitgereikt door de redactie van Dutch IT-channel. De awards zijn felbegeerd, maar we vieren bovenal het belang van de Nederlandse IT-channel business. Daarom is ons motto Let’s celebrate the channel!”

Stemmen

Via social media zoals LinkedIn, Twitter en Facebook wordt iedereen opgeroepen om te stemmen. Bij Twitter kan gebruik worden gemaakt van de hashtags @dutchitchannel en #dutchitawards. Het stemproces wordt net als de eerste editie afgelopen editie begeleid door het onafhankelijk stemprocesbureau Vote Company. De stemmen kunnen tot en met 6 januari 2017 worden uitgebracht.

Geen uitnodiging maar wilt u dit feest niet missen? Informeer naar de mogelijkheden via y.bansagi@dutchitchannel.nl. Voor stemmen en alle andere informatie over het gala surf naar www.dutchitawards.nl