Datum: (367 dagen oud)

Winnaars Telecom Inspirience Awards 2016 bekend

In het Zalmhuis te Rotterdam zijn gisteravond tijdens de feestelijke Award Night de Telecom acht Inspirience Awards uitgereikt aan business partners. Ask Roger!, Score Telecom, Telecom Services, Lely, M2M Services, Easy Office Online, Kreuze en Cor Heide van Lydis gingen er met een award vandoor.

Gastheer en tv-personality Jeroen Smits reikte samen met de leden van de vakjury de awards uit tijdens het Black Tie gala-diner in het Zalmhuis. Met 140 aanwezigen was het award-event compleet uitverkocht. Naast de awards voor business partners die zich het afgelopen jaar onderscheiden hebben, werden er diverse mooie extra prijzen verloot die door de Event Partners beschikbaar zijn gesteld, zoals musical-kaartjes, een weekendje weg en een professionele drone.

Uiteindelijk gingen zeven business partners met een felbegeerde Telecom Inspirience Award naar huis (Één partij won er twee). Voordat het award-event werd voortgezet met de gezellige After Party (powered by i4IP) reikten Joost Heessels (directeur Magenta Publishing) een Lifetime Achievement Award uit aan Cor Heide van Lydis. De award werd overhandigd door Frank Caris van dean one die vorig jaar de Gouden Baksteen ontving bij de Telecom Inspirience Awards.

Hier alle winnaars op een rij:

Best Cloud Communications Project 2016

• M2M Services

Lifetime Achievement Award
  • Cor Heide – Lydis
De cases van zowel de winnaars als de andere genomineerden zijn hier terug te lezen: http://www.tbmnet.nl/nieuws/nominaties-telecom-inspirience-awards-2016-bekend-1657262

Bekijk hier de foto’s van de avond: