Datum: (393 dagen oud)
PR: Yellow Communications

Workday ziet aanhoudende groei in Europa

Nieuwe middelgrote en grote ondernemingen, inclusief Airbus Group, CPA Global en TomTom worden onderdeel van de snelgroeiende Europese klantenkring

Amsterdam – 16 november 2016 – WORKDAY RISING EUROPE - Workday, Inc.(NYSE: WDAY),een leider van enterprise cloud applicaties voor finance en human resources, kondigt vandaag een aanhoudende groei van gebruikers aan bij zowel grote als middelgrote ondernemingen in Europa. Tijdens Workday’s jaarlijkse klantenconferentie in Europa – Workday Rising Europe - kondigde het bedrijf aan dat opnieuw verscheidene organisaties, waaronderAirbus Group, CPA Global en TomTom, zich hebben aangesloten bij de bestaande klantenkring waartoe nu reeds Centrica, Northern & Shell en Rolls Royce behoren.

Met een uniforme applicatiesuite waarin Workday Financial Management en Workday Human Capital Management (HCM) zijn opgenomen, bewijst Workday zich in Europa als de ideale oplossing om de stap naar de cloud te willen maken. Daardoor zijn organisaties in staat real-time de financiële en HR-gerelateerde inzichten te ontsluiten die voorwaarden zijn voor succes, nu en in de toekomst – en dat alles met één enkel systeem dat in de cloud is gebouwd.

Lees meer in hetvolledige (Engelstalige) persbericht.

Workday Persdesk
Lisa Elzinga