Datum: (328 dagen oud)

XRC NIEUWE SPONSOR VAN FC UDEN JO13-D2

Nistelrode – Het D2 jeugdteam van FC Uden heeft een sponsor. XRC services steunt de inzet van het D2 team van de voetbal club in Uden en met het sponsorschap geven zij de kinderen een extra motivatie.

“Het initiatie van XRC services om een van onze teams te sponsoren wordt zeer gewaardeerd. Zij hebben bewust gekozen voor het D2-team, om de inzet en sportiviteit van dit team extra te steunen. Sport en plezier zijn onlosmakend met elkaar verbonden. Wij bieden kinderen de mogelijkheid om op een leuke manier samen te trainen en nieuwe vaardigheden op te doen. Niet alleen spelregels en balbeheersing, maar ook op het gebied van samenspel,” vertelt Walter, Jeugdvoorzitter FC Uden.

De jongens van het jeugdteam beleven veel plezier in hun sport en trainen twee keer per week. Voor de kinderen is het meer dan een training. In dit team speelt ervaring van een speler geen rol. De kinderen worden ingedeeld bij leeftijds- en klasgenoten, waardoor het plezier in het spel voorop staat. Dit creëert een bijzondere sfeer en zorgt ervoor dat er een echt team staat.

“Wij steunen sport en spel voor kinderen van alle leeftijden,” vertelt René Nuiver, mede-eigenaar XRC services. “Kinderen moeten de kans krijgen om hun favoriete sport uit te oefenen. Het spelen in teamverband zorgt dat de kinderen op jonge leeftijd al leren samenwerken en creëert een gevoel van saamhorigheid. Een goede voorbereiding op hun verdere leven en hun loopbaancarrière. FC Uden vindt dat ieder kind moet kunnen sporten. Zij bieden elk kind dezelfde kans en de mogelijkheid om gezamenlijk te sporten. Die motivatie steunen wij graag met een sponsorschap.”

XRC services is maatschappelijk betrokken bij diverse clubs in de omgeving. Hun inzet werd eerder dit jaar beloond met de Gouden Kruiwagen. De ICT-dienstverlener won deze onderscheiding op basis van maatschappelijk innovatief verantwoord ondernemen, sociale betrokkenheid bij de maatschappij en ondersteuning van bedrijven en verenigingen.

Voor meer informatie:
XRC® services