Datum: (559 dagen oud)
PR: LVTPR

Dimension Data Cisco Enterprise Partner of the Year en Security Partner of the Year

IT-dienstverlener onder meer beloond voor grote groei

Barneveld, 13 oktober 2016 – Dimension Data, de wereldwijde leverancier van IT-diensten en -oplossingen, is door Cisco uitgeroepen tot Enterprise Partner of the Year, en tot Security Partner of the Year. Dat maakte Cisco bekend tijdens het jaarlijkse partnerdiner. De Cisco Partner Awards gaan naar Nederlandse partners die een grote groei hebben gerealiseerd, of die zich op een andere manier wisten te onderscheiden.

In 2015 werd Dimension Data ook al beloond met de titel Enterprise Partner of the Year. Volgens Cisco mag de IT-dienstverlener zich met een groei van meer dan twintig procent in de enterprise-markt met recht opnieuw de Enterprise Partner of the Year noemen. Daan de Groot, Head of Partner Organization Cisco Nederland, zegt: “De toewijding van Dimension Data en onze gezamenlijke marktbenadering hebben uiteindelijk geleid tot een aantal zeer strategische deals en deze groei.”

Ook de Cisco-titel Security Partner of the Year dankt Dimension Data aan haar groei. De Groot: “Een van de strategische technologieën en groeimarkten voor Cisco is security. De securitypropositie van Dimension Data is voor een belangrijk deel op Cisco-technologie gebaseerd. Dimension Data heeft het afgelopen jaar stelselmatig gezamenlijke marketingactiviteiten ontplooid op securitygebied met als resultaat een groei van tien procent van de Cisco Security-business.”

Nico Vliex, Sales Director bij Dimension Data Nederland: “We zijn zeer trots op deze twee Cisco Awards. Onze groei en de awards tonen aan dat onze strategie aanslaat in de markt. Wij zien IT-diensten als een belangrijk onderscheidend vermogen en wij stellen de bedrijfsuitdagingen van onze klanten centraal bij alles wat we doen. Met consultingdiensten maken wij in het voortraject bij klanten inzichtelijk hoe technologie optimaal kan bijdragen aan hun doelstellingen. Deze aanpak draagt bij in ons succes.”

####

Over Dimension Data
Dimension Data maakt gebruik van de kracht van technologie om organisaties te helpen grootse dingen te bereiken in dit digitale tijdperk. Als lid van de NTT Group accelereert het bedrijf de ambities van zijn klanten met digital infrastructures, de hybrid cloud, workspaces for tomorrow en cyber security. Met een omzet van 7,5 miljard dollar en kantoren in 58 landen en 31.000 medewerkers levert Dimension Data diensten daar, waar zijn klanten gevestigd zijn, in elk stadium van hun technology journey. Dimension Data is trots op zijn rol als Official Technology Partner of Amaury Sport Organisation, organisator van de Tour de France en naamgevend partner van het wielrenteam Team Dimension Data voor Qhubeka. Ga naar www.dimensiondata.com/nl.