Door op

Skype for Business (Lync) Online als volwaardige telefooncentrale in de ‘cloud’!

Microsoft Office 365 E3 plan gebruiker krijgt volwaardig toegang tot het PSTN.

September, 2016. SoftApp-distribution lanceert een voor Nederland bijzondere dienst genaamd; The Voice of O365 waarmee Microsoft Office 365 E3 plan gebruikers toegang krijgen tot het publieke telefonienetwerk.

The Voice of O365 is een hosted dienst die Office 365 (E3 plan) gebruikers en haar organisaties de mogelijkheid biedt om Skype for Business Online (voorheen Lync 2010/13) te gebruiken als volwaardige telefooncentrale in de ‘cloud’.

The Voice of O365 voegt PSTN-toegang toe aan Office 365 waardoor er met de bestaande Skype for Business licentie (onderdeel van Office 365) getelefoneerd kan worden zoals men dat met haar huidige telefooncentrale of hosted voice | telefoniedienst gewend is. Door het toevoegen van The Voice of O365 licentie beschikt de gebruiker over fundamentele gesprekscontrole-taken zoals: het plaatsen en ontvangen van telefoonoproepen, het intern of extern doorverbinden van gesprekken (met of zonder aankondiging), het gesprek in de wacht zetten, etc..

“Met the Voice of O365 blijft de organisatie gebruik maken van haar huidige telefoonnummers” zegt Jeroen André de la Porte – CEO SoftApp-distribution. “Maakt de organisatie gebruik van een SIP trunk en is zij tevreden over haar telefonie provider, dan zien wij geen reden om hier afscheid van te nemen. De  bestaande SIP trunk wordt dan geregistreerd op het platform the Voice of O365”.

De Voice of O365 biedt naast PSTN toegang ook de mogelijkheid tot het gebruik van hosted; Multi Media Contact Center software (ComputerTalk), PC Bedienpost software (Bridge Communication) en Mobile Presence software (Dantelo) waardoor Skype for Business online als volwaardige ‘PABX vervanger’ aangemerkt mag worden!

Over SoftApp-distribution
SoftApp-distribution gevestigd in Amersfoort - Nederland, is een Benelux georiënteerde value-add ICT distributeur van geavanceerde Unified Communications add-on oplossingen. Ons product portfolio bestaat uit UC software applicaties en maatwerk | klant specifieke toepassingen voor gebruik: op locatie of in de cloud. Ons productaanbod verrijkt; Microsoft Lync 2010 | 2013, Skype for Business en Office 365.

Websites: www.SoftApp-distribution.com en www.thevoiceofO365.nl
E-mail: sales@softapp-distribution.com