Door op

PC Bedienpost software voor Microsoft Lync & Skype for Business

Pridis Connecsy Enterprise – PC bedienpost software – nu ook beschikbaar voor Microsoft Lync 2010/2013 en Skype voor Business.

Juni 2016. Pridis lanceert tijdens de SummerFair 2016 (5 juli - Kamerik) haar jongste editie van Connecsy Enterprise PC bedienpost software welke naast: Avaya, Cisco en Unify ook beschikbaar is voor Microsoft Lync en Skype for business.

De Connecsy Enterprise - PC Bedienpost - is een overzichtelijke communicatie console die een belangrijke bijdrage levert aan de optimalisatie van Microsoft Lync 2010| 2013 en Skype for Business. Connecsy Enterprise stelt telefonistes, receptionistes en afdelingscentralisten in staat inkomende telefoongesprekken efficiënt en doeltreffend te beantwoorden en ‘contacten’ (suspect, prospect, klant, etc.) op de juiste wijze in verbinding te brengen met teamleden.

‘Met meer dan 22 jaar ervaring in het ontwikkelen, verkopen en implementeren van PC bedienpost software en Telecom Management Expense software was de stap om Microsoft aan ons product assortiment toe te voegen logisch’. Zegt Johan van Oostveen – CEO Pridis.

Connecsy Enterprise biedt volledige gesprekscontrole, zoals: beantwoording, met of zonder aankondiging doorverbinden, parkeren, in de wacht houden, het gesprek hervatten, bellen, omleiden, doorsturen naar voicemail of een mobiel. Microsoft Outlook agenda integratie, tijd gestuurde wachtrijen (Response Groep) en rapportage zijn vanzelfspekend onderdeel van Connecsy Enterprise.

‘Door de combinatie van superieure gesprekafhandeling functies en Microsofts aanwezigheidsinformatie (presence) kunnen telefonistes en receptionistes snel, professioneel en efficiënt interacties aangaan met de juiste persoon binnen de organisatie.’ stelt Frank de Schrijver – Sales Manager Pridis

Over Pridis BV
Pridis opgericht in 1996 en gevestigd, te Nijkerk - Nederland, is een software ontwikkelaar van Telecom Expense Management, PC Operator | Attendant Console en maatwerktoepassingen. De oplossingen van Pridis bieden meerwaarde bij het gebruik van de Unified Communication (UC) platvormen: Microsoft, Avaya, Mitel, Cisco of Unify.

Pridis verkoopt haar oplossingen via een gecertificeerd telecom en ICT partner netwerk in Europa en de Verenigde Staten. De oplossingen van Pridis worden door de klein-, midden- en grootzakelijke markt, on-premise of in de cloud, gebruikt.

Voor meer informatie: stuur een e-mail naar sales@pridis.com of kijk op www.pridis.nl of bel ons op 033-2475700