Datum: (492 dagen oud)

Woonwenz kiest voor eConnect Today van ETTU

Woningcorporatie Woonwenz uit Venlo heeft gekozen voor de social intranet oplossing eConnect Today van ETTU. eConnect Today werkt volledig binnen Microsoft Office 365 en ondersteunt de 100 medewerkers van Woonwenz op een gebruiksvriendelijke manier in hun dagelijkse werkzaamheden.

Woonwenz maakte voorheen gebruik van een statisch intranet gebaseerd op Java. Medewerkers konden niet zelf nieuws en informatie delen en het miste de mogelijkheid om interactie aan te gaan. Woonwenz heeft strategisch gekozen voor Microsoft Office 365 en de wens was dan ook om hier het nieuwe intranet in onder te brengen. Daarnaast zocht Woonwenz een standaard SharePoint intranet, zonder uitgebreid maatwerk, waarbij de gebruiker maar één keer hoeft in te loggen voor al zijn applicaties. Na een uitgebreid selectietraject heeft Woonwenz gekozen voor eConnect Today in Office 365. Naar verwachting zal het nieuwe intranet in het vierde kwartaal van 2016 gelanceerd worden.

Edmond Janssen, Informatiemanager van Woonwenz: “Wij zochten nadrukkelijk naar een leverancier met een standaard intranet oplossing in Office 365. Wij wilden niet het wiel opnieuw uitvinden en een intranet hebben dat maar 5 jaar meegaat. Andere partijen in de markt wilden samen met ons het intranet bouwen, terwijl ETTU met eConnect Today over een out-of-the-box intranet oplossing beschikt. Daarnaast is ETTU al geruime tijd actief binnen de woningcorporatiemarkt en voldoet eConnect Today precies aan al aan onze wensen en eisen.”

Piet Vink, directeur van ETTU: “De afgelopen tijd hebben verschillende organisaties gekozen voor eConnect Today, de social intranet oplossing van ETTU. Wij zijn dan ook trots dat we Woonwenz als klant mogen verwelkomen en kunnen ondersteunen met Office 365.“

eConnect Today beschikt over alle functionaliteiten van een modern social intranet, waaronder globaal nieuws en persoonlijk nieuws, het zoeken en vinden van collega's, mobiele ontsluiting en volledig sociaal dankzij de integratie met Yammer. Meer informatie over eConnect Today vind je op http://today.econnect.nl.

Over ETTU
Al meer dan 10 jaar is ETTU dé Microsoft SharePoint en Office 365 partner van Nederland. Samen met onze klanten transformeren wij technologie in zakelijk voordeel. Dit doen we niet alleen door het kiezen van de beste technische oplossing, maar ook met de dienstverlening rondom advies en adoptie. ETTU heeft hierbij zowel technische- als functionele- SharePoint en Office 365 kennis in huis. Dat doen we samen met onze medewerkers en inmiddels bij meer dan 500 opdrachtgevers in een diversiteit aan branches. Klanten van ETTU zijn onder meer ABN AMRO, Haag Wonen, Heineken, Radboudumc, Teijin Aramid en Zilveren Kruis. Zie ook: www.ETTU.nl.

Voor de redactie

ETTU