Door op

XRC SERVICES UNIEK MET ‘SCHIL’ OM OFFICE365 CLOUD

Nistelrode - XRC services heeft binnen haar zakelijke dienstverlening aangaande de totale werkplek een beheersbare ‘schil’ rondom de Office 365 Azure cloud weten te realiseren. Hiermee kunnen bedrijven, maar ook resellers, in hun eigen ‘look en feel’ eenvoudig gebruik maken van de online Office 365 cloud, waarbij het beheer en de security policy’s eenvoudig zijn in te regelen.

Ook externe pakketten zoals CRM of bijvoorbeeld Exact zijn nu via single sign on vanuit de uw eigen werkplek te bedienen.

Of het nu een Apple, Microsoft of Google werkplek is, het blijft voor XRC services hetzelfde om deze in te richten. Lokaal of in de cloud werken; alles werkt als één beveiligde omgeving, waardoor beheer en gebruik tezamen veel eenvoudiger worden en dus ook goedkoper.

Diensten zoals telefonie zijn in het platform standaard geïntegreerd, waardoor een klant werkelijk nog maar een ‘appje’ nodig heeft om overal ter wereld op welk device (laptop, pc, telefoon of zelfs Chromebook) gebruik kan maken van al haar werkplek diensten wensen.

“De komende maanden zullen wij hier flink campagne mee gaan maken, want we zien dat deze toepassing zelfs door Microsoft omarmt gaat worden om er een propositie richting hun resellers mee te creëren. Daarnaast is de uniek gebleken totaaloplossing iets waar bedrijven ook echt mee ontzorgt gaan worden en dat is natuurlijk ons uiteindelijke hoofddoel,” aldus Dave Spijker CEO XRC services.

Ook zal XRC services specifieke doelgroepen gaan ondersteunen met het neerzetten van deze ‘schil’ in de markt, die dan specifiek voor hun branche wordt toegepast.

Voor meer informatie:
XRC® services